طرح تعریض پل دهرود بر رودخانه "کشف رود" امروز چهارشنبه به بهره برداری رسید و سرانجام درخواست چنین ساله جمعیت انبوه حاشیه نشین این کلانشهر برای تسهیل در آمد و شد در محدوده جاده رسالت به نتیجه رسید.

شهرداری با تعریض یک پل به مطالبه چندین ساله اقشار حاشیه نشین مشهد پاسخ داد

به گزارش قدس خراسان، معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد در مراسم بهره‌برداری از پروژه تعریض پل دهرود اظهار کرد: یکی از مطالبات چندین ساله مردم به‌ویژه ساکنان محدوده دهرود تعریض پل موجود در این منطقه به دلیل ترافیک سنگین آن بود.

پوریا محمدیان یزدی افزود: به همین منظور پروژه احداث یک دستگاه پل ۳دهانه با عرشه تیر بتنی پیش‌ساخته بر روی کشف رود مجاور پل موجود جهت روان شدن ترافیک مسیر رسالت به دهرود در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد.

وی گفت: در کنار پروژه احداث پل دهرود، اصلاح هندسی قبل و بعد از پل جهت کاهش ترافیک مسیر رسالت و بدنه سازی بخشی از رودخانه کشف رود نیز به مرحله اجرا درآمده است.

شهردار مشهد نیز در این مراسم گفت: ۵۰ درصد پروژه‌های تکمیل یا کلنگ‌زنی شده سال گذشته در حاشیه این کلانشهر بوده است.

محمدرضا قلندرشریف افزود: افتتاح بوستان‌های شهربانو، وکیل‌آباد و کوهسنگی، بهره‌برداری از ایستگاه قطارشهری الندشت و بهره‌برداری از مجموعه شوق زندگی از دیگر پروژه‌های سال گذشته است.

وی ادامه داد: تعداد زیادی پروژه کلان نیز امسال به بهره برداری خواهد رسید زیرا سال قدردانی مدیریت شهر از مردم است و ما در مدیریت شهری جز خادمی مردم کاری انجام نمی‌دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.