نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی یک مبارز فلسطینی به نام «محمد رسول عمر دراعمه» را در کرانه‌باختری ترور کردند.

ترور یک مبارز فلسطینی در کرانه باختری توسط نظامیان صهیونیست

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش محمد رسول عمر دراعمه که تحت تعقیب این رژیم قرار داشت را در کرانه باختری ترور کردند.

اشغالگران با شلیک گلوله به سمت خودروی این مبارز فلسطینی در شهر طوباس واقع در کرانه‌باختری وی را به شهادت رساندند.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که در نتیجه یورش صهیونیست‌ها به اردوگاه الفارعه و شهر طوباس در کرانه باختری 2 نفر شهید و چهار نفر دیگر مجروح شدند.

نظامیان صهیونیست بامداد جمعه به شهرک طمون در جنوب شهر طوباس واقع در جنوب کرانه باختری نیز یورش بردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست در اردوگاه الفارعه طوباس با فلسطینی‌ها درگیر شدند و به ضرب گلوله «محمد عصام الشحماوی» را به شهادت رسانده و سه نفر دیگر را زخمی کردند.

از زمان شروع تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه در هفتم اکتبر، ارتش این رژیم بر دامنه عملیات خود در کرانه باختری افزوده است.

همزمان با جنگ ویرانگر در نوار غزه که تاکنون ده‌ها هزار شهید بر جای گذاشت، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در بخش‌های مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند و کرانه باختری شاهد موجی از تنش‌ها و درگیری‌های میدانی بین فلسطینیان و نظامیان ارتش رژیم اشغالگر و یورش به محله‌ها و بازداشت فلسطینیان توسط صهیونیست‌ها است.

کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد به تازگی اعلام کرد که بازداشت‌های خودسرانه دسته جمعی، بازداشت‌های غیرقانونی و موارد شکنجه گزارش شده و سایر اشکال بدرفتاری با زندانیان فلسطینی را در کرانه باختری ثبت کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.