رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه روز پنج‌شنبه در اظهاراتی گفت که رژیم صهیونیستی نباید توانایی مخفی کردن جنایاتی که در نوار غزه انجام داده را داشته باشد.

اردوغان: باید در راستای توقف نسل‌کشی در غزه تلاش کنیم

اردوغان گفت: ما باید در راستای توقف نسل‌کشی در غزه تلاش کنیم. رژیم صهیونیستی نباید توانایی مخفی کردن وحشی‌گری‌های خود را داشته باشد.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، در پاسخ به چند دهه جنایت رژیم اسرائیل علیه فلسطینیان، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع این رژیم اشغالگر آغاز کردند.

رژیم صهیونیستی نیز به تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

این عملیات موجب آغاز تجاوزات ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.

اردوغان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما شاهد این بودیم که کشورهای غربی به تلافی‌جویی ایران پاسخ دادند. همین بازیگران باید جمع شوند و به اسرائیل بگویند که دیگر «کافی» است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.