مدافع راست سپاهان مشکلی برای همراهی تیمش مقابل پرسپولیس ندارد.

 رامین رضاییان مشکلی برای بازی با پرسپولیس ندارد

به گزارش قدس آنلاین،  رامین رضاییان در بازی روز گذشته مقابل ملوان کارت زرد دریافت کرد که بلافاصله شایعات زیادی مبنی بر چهار اخطاره شدن او به میان آمد تا در این شرایط بحث محرومیت او از مسابقه آینده  لیگ برتربرابر پرسپولیس نیز به وجود بیاید، اما این موضوع رد شد تا او بتواند با تیم سابق خود دیدار کند.

مدافع راست سپاهان که روز گذشته نمایش خوبی هم مقابل ملوان انزلی داشت، سومین کارت زرد فصل خود را در این بازی دریافت کرد تا مشکلی برای همراهی تیمش برابر پرسپولیس او را تهدید نکند.

رضاییان در دور رفت دو کارت زرد مقابل نساجی مازندران و پرسپولیس گرفت و دیگر در هیچ‌یک از مسابقات اخطار نگرفته بود تا اینکه دیروز برابر ملوان انزلی دوباره با کارت جریمه شد.

در شرایطی که شایعات زیادی مبنی بر کارت زرد رامین رضاییان مقابل آلومینیوم اراک در هفته چهاردهم لیگ برتر وجود دارد، اما این بازیکن در آن بازی برابر شاگردان سید مجتبی حسینی اخطار نگرفته است.

گزارش داور و نماینده فدراسیون فوتبال در پایان مسابقه سپاهان و آلومینیوم در هفته چهاردهم نشان می‌دهد رضاییان در این بازی جنجالی اخطار نگرفته تا بدین ترتیب بتواند در دیدار آینده لیگ برتری مقابل پرسپولیس حضور داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.