۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷
کد خبر: 980900

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۸ گفت: دو هزار شهروند در پویش مشهد مهربان مشارکت کرده‌اند و این پویش عملکرد و بازخورد مثبتی تا به امروز داشته است.

مشارکت دو هزار شهروند در پویش مشهد مهربان

به گزارش قدس خراسان، مهدی حامدی اظهار کرد: اجرای پویش مشهد مهربان در مدارس بازخورد مثبتی داشته است و اکثر مدارس مناطق در این طرح شرکت کرده‌اند. تا به امروز حدود ۲۵۱۰ دانش آموز در این طرح مشارکت کرده‌اند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۸ ادامه داد :۲۲۰ نفر از دبستان دخترانه شهید رهروان برونسی در این پویش مردمی مشارکت کرده‌اند.این برنامه با همت دانش آموزان مدرسه و اهدای هزینه یک روز خوراکی برای آزادسازی زندانیان با هماهنگی اعضای شورای اجتماعی محله امام رضا (ع) برگزار گردید.

وی ادامه داد: هدف برنامه‌ریزان و مجریان این طرح در مناطق مشهد مقدس، فرهنگ‌سازی تفکر همیاری و همدلی نسبت به هم‌نوعان است که بسیار هدف ارزشمندی است.

حامدی بیان کرد: یکی از مهمترین ایده‌های شوراهای اجتماعی محلات که در سه سال گذشته موجب جذب مشارکت بسیاری از شهروندان شده، پویش مردمی مشهد مهربان است، این پویش با هدف آزادسازی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد راه‌اندازی شده و توانسته است به همت شوراهای اجتماعی محلات و خیرین محلی در سال اول چهار هزار نفر نفر، سال دوم بیش از ده هزار نفر و در سال سوم بیش از بیست و دو هزار نفر مشارکت‌کننده را در آزادی چندین زندانی سهیم کند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۸ از مشارکت دو هزار شهروند در این پویش مردمی خبر داد و گفت: مردم به اندازه وسع خود در این طرح مشارکت می‌کنند و این امر بسیار قابل توجه است.

وی افزود: در این پویش، شوراهای اجتماعی محلات همچون سال‌های گذشته با استفاده بهینه از ظرفیت ماه مبارک رمضان، شب‌های قدر و ظرفیت مردم نوع‌دوست، نیکوکاران و خیرین محلی، در راستای تقویت اخلاق اجتماعی و روحیه خیرخواهانه با مشارکت تشکل‌ها و مراکز نیکوکاری محله نسبت به آزادی زندانیان محله اقدام کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.