۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲
کد خبر: 982169

همزمان با گسترش جنبش دانشجویی در دانشگاه های آمریکا و اروپا و رفتار خشن پلیس با تحصن کنندگان، اساتید و دانشجویان دانشگاه های سراسر ایران در حمایت از این حرکت تجمع برگزار کردند.

حمایت دانشجویان ایرانی از جنبش دانشجویی آمریکا

به گزارش قدس آنلاین، جنبش دانشجویی همبستگی با مردم غزه و اعتراض‌ها در دانشگاه‌های آمریکا که از روزهای گذشته از دانشگاه کلمبیای نیویورک آغاز شد و به سایر دانشگاه‌های این کشور و جهان سرایت کرده است سبب دستگیری حدود صدها نفر از دانشجویان و اساتید در این دانشگاه‌ها شده است.

ظهر امروز یکشنبه دانشگاهیان دانشگاه‌های سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین محکوم کردن اقدام خشن پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و اساتید تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تجمع دانشگاهیان اصفهان در حمایت از جنبش دانشجویی آمریکا

دانشگاهیان دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی در حمایت از جنبش دانشجویی دانشجویان آمریکا تجمع کردند.

تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های ایلام برگزار شد

تجمع و راهپیمایی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ایلام در محکومیت وحشی‌گری حکومت ایالات متحده آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی ملت مظلوم فلسطین برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی رضا حسینی نیا مسئول دفاتر استانی نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌های استان ایلام برگزار شد.

اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ایلام در این راهپیمایی حضور یافته و ضمن حمایت از آرمان ملت مظلوم فلسطین، انزجار خود را از وحشی‌گری دولت و پلیس ایالات متحده آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان آزادیخواه حامی مظلومان غزه اعلام کردند.

تجمع دانشگاهیان لاهیجان در حمایت از دانشجویان آمریکایی

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.