رشت - مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان از برگزاری دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و حسابداری در دانشگاه آزاد واحد رشت خبر داد.

کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و حسابداری در رشت برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، مجید مشکبید حقیقی افزود: دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و حسابداری چهارشنبه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار می شود.

وی اظهار داشت: حدود ۳۰۰ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارایه شده که پس از داوری حدود ۶۰ مقاله در قالب سخنرانی و ۱۰ مقاله در بخش پوستر پذیرفته شده است.

وی تصریح کرد: ارائه آخرین نتایج تحقیقات و پژوهش های انجام شده محققان ، متخصصان مدیریت، اقتصاد و حسابداری ، بهره گیری از نتایج و دستاوردهای علمی کنفرانس در حوزه های اجرایی ، زمینه سازی برای تبادل نظر و تعامل فعالان با بخش های دانشگاهی و پژوهشی داخلی و خارجی از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس است.

مشکبید حقیقی خاطر نشان کرد: علاوه بر ایران محققان و متخصصان کشورهای لهستان، هلند، آلمان، ایتالیا، ترکیه، آمریکا، هند ، مصر، امارت متحده عربی، فرانسه، بلژیک، مالزی، رومانی و آذربایجان از شرکت کنندگان در این کنفرانس هستند.

وی از علاقمندان رشته مدیریت ، اقتصاد و حسابداری، خواست تا در این کنفرانس حضور داشته باشند و شرکت برای همه آزاد است.

بیش از ۴۲ هزار دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تحصیل می کنند.

برچسب‌ها