یزد ـ امام جمعه یزد با اشاره به یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا در مورد سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران ضامن امنیت کشور است و کار خود را با حمایت مردم با قوت ادامه می‌دهد.

سپاه پاسداران کار خود را با قوت ادامه می‌دهد/ مردم پشتیبان سپاه

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با بیان اینکه اظهارنظرهای آمریکا در مورد ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهمیتی ندارد، اظهار داشت: سپاه پاسداران به دلیل رشادت‌هایی که در طول دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و پس از آن در برقراری امنیت در کشور و حتی خارج از مرزها دارد، از محبوبیت ویژه ای نزد مردم ایران برخوردار است.

وی عنوان کرد: سپاه از زمان شکل‌گیری تاکنون هر جا به حضورش نیاز بوده با اخلاص، احساس وظیفه، وجدان و رشادت و جانفشانی به صحنه آمده و امروز نیز به فعالیت خود با قوت بیشتر ادامه خواهد داد و مردم نیز همچون گذشته پشتیبان سپاه خواهد بود.

ناصری تاکید کرد: آنکه سبب نا امنی کشورهای منطقه شده و جان هزاران مسلمان و انسان بی‌گناه در مناطق مختلف جهان را به خطر انداخته و حتی آنها را آواره و کشته است، آمریکای جنایتکار و همدستان او هستند.

وی تصریح کرد: سخنان رئیس جمهور آمریکا به خاطر خصومتی است که با سپاه دارد زیرا سپاه پاسداران منافع مستکبران و ستمگران را در منطقه به خطر انداخته است.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی پروژه های خود را در عراق، سوریه و یمن شکست خورده می بینند با مشاهده این شکست تلاش می کنند ایران را که در تلاش برای بازگرداندن این کشورها به امنیت است، نا امن معرفی می کنند.

وی بیان کرد: همه مردم دنیا می دانند که کشوری همانند ایران در دنیا وجود ندارد و امنیت ایران مثال زدنی است و این امنیت حاصل جانفشانی‌های نیروهای نظامی و انتظامی نظیر سپاه، نیروی انتظامی، بسیج، ارتش و ... است.

ناصری با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها مدام در حال طراحی توطئه های جدید هستند، افزود: وقتی دیدند که پروژه داعش یک پروژه شکست خورده است، طرح جداسازی کردستان عراق را کلید زده اند و باز هم به دنبال ایجاد اغتشاشی جدید در منطقه هستند و تلاش می کنند مردم را به این مسائل سرگرم کنند تا خود به نقشه های شومی که طراحی کرده اند، برسند.

امام جمعه یزد تاکید کرد: با توجه به هجمه‌هایی که کشورهای دیگر برای ایران به وجود آوردند ما باید در کشور با توکل بر خدا و با دستان پرقدرت مردم و همدلی پشت یکدیگر باشیم و اطاعت از رهبر معظم انقلاب و با امید به خدا کشور را در بحران‌ها به‌ خوبی پیش ببریم.

منبع: مهر

برچسب‌ها