قزوین_ مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: طی چند روز آینده با شمالی بودن جریانات هوا، وزش بادهای شمالی بر هوای این استان حاکم است.

وزش بادهای شمالی بر هوای قزوین حاکم است

آرش بهاروند احمدی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به وضعیت آب و هوای استان قزوین اظهار داشت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی، طی چند روز آینده با شمالی بودن جریانات هوا، وزش بادهای شمالی و برای ارتفاعات شمالی این استان، پدیده مه را خواهیم داشت.

وی افزود: از بعدازظهر امروز تا اوایل وقت یکشنبه، با گذر متناوب امواج ناپایدار از منطقه، در بعضی ساعات افزایش ابر و در پاره ای مناطق بارش های رگباری همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین عنوان کرد: وضعیت آب و هوای این استان از امروز تا ساعت ۱۲ فردا، قسمتی نیمه ابری، گاهی وزش باد، در پاره ای مناطق رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات شمالی وضعیت مه آلود پیش بینی می شود.

بهاروند احمدی یادآور شد: وضعیت آب وو هوای استان قزوین از ساعت ۱۲ فردا تا روز بعد نیز به صورت نیمه ابری، گاهی وزش باد، در پاره ای مناطق رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات شمالی وضعیت مه آلود است و وضعیت صاف تا کمی ابری هم برای روز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه سالجاری تا روز بعد پیش بینی می شود.

برچسب‌ها