۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۵
کد خبر: 308337

رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران با اعلام خبر سیر صعودی معاملات خریدوفروش مسکن در تهران طی مرداد ۹۴ گفت: در ۱۳ روز اول شهریور در شهر تهران ۶۰۴۲ قرارداد خرید و فروش و ۸۴۳۲ قرارداد اجاره منعقد شد.

سیر صعودی معاملات مسکن در مرداد

به نوشته دنیای اقتصاد، عقبایی با بیان اینکه در شهریور ۹۴ در مجموع ۱۴ هزار و ۸۹۹ قرارداد در شهر تهران بسته شد، گفت: همچنین در مرداد ۹۴ در شهر تهران ۱۴ هزار و ۳۵۵ قرارداد خرید و فروش داشتیم و ۲۰ هزار و ۵۹۵ قرارداد اجاره هم بسته شد.
وی با اشاره به اینکه کل قراردادها در مرداد سال ۹۴ در شهر تهران به رقم ۳۵ هزار و ۹۲۴ رسید، افزود: در مقایسه با تیر ۹۴ شاهد رشد قراردادها در مرداد ماه امسال بودیم.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران با اشاره به اینکه در تیرماه ۹۴ در شهر تهران ۱۲ هزار و ۸۹۸ قرارداد خرید و فروش و ۱۹هزار و ۷۴۶ قرارداد اجاره منعقد شد، گفت: در شهر تهران از ابتدای سال سیر صعودی را در معاملات خرید و فروش داشتیم البته در تیرماه به دلیل ماه مبارک رمضان نسبت به ماه‌های دیگر با کاهش حجم خرید و فروش آپارتمان روبه‌رو بودیم. عقبایی با اشاره به آمار خرید و فروش مسکن در کل کشور گفت: در ۱۳روز اول شهریور معاملات خرید و فروش مسکن در کل کشور به رقم ۳۶ هزار و ۵۲۳ قرارداد و اجاره نامه به ۲۹ هزار و ۸۰۳ قرارداد رسیده است. وی تصریح کرد: در مجموع در کل کشور در ۱۳روز اول شهریور ۶۹ هزار و ۴۱۷ قرارداد داشتیم همچنین در مرداد امسال ۸۶ هزار و ۷۶۲ قرارداد خرید و فروش و ۷۱ هزار و ۷۹۲ قرارداد اجاره به ثبت رسید. رئیس تحادیه مشاوران املاک تهران با اشاره به اینکه در مرداد ۹۴ در کل کشور هم مانند تهران در حجم معاملات خرید‌وفروش سیر صعودی نسبت به تیرماه داشتیم اما معاملات مسکن در بخش اجاره طی مردادماه نسبت به تیر کاهش داشت، گفت: در مجموع می‌توان گفت روند انجام معاملات املاک در کشور سیر صعودی داشته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.