عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: برجام نمونه ای از توافقاتی بود که منجر به اثبات بدعهدی غربی‌ها شد؛ FATF هم راهی فرعی است که به تجربه برجام منتهی می‌شود.

FATF راهی فرعی است که به تجربه برجام منتهی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، اکبر رنجبرزاده در گفتگو با  مهر، با اشاره به نگرانی های نمایندگان از تفاهم ایران با کارگروهاقدام مالی FATF اظهار داشت: ما همیشه نسبت به توافقات با غرب تردید داریم. هیچ وقت نشد آنها با ما توافقی کنند و روی آن پایبند باشند.
وی ادامه داد: در این توافق نیز قطعاً دبه درآورده و خلاف واقع عمل خواهند کرد و راهی که باید برای ما باز کنند، باز نخواهند کرد.
عضو هیات رئیسه مجلس تأکید کرد: ما نگران هستیم که ما را از لیست سیاه تامین مالی تروریسم حتی در صورت اجرای تعهدات مورد نظر، خارج نکنند؛ یعنی از یک سو ما باز هم کوتاه بیاییم، اما آنها کار خود را انجام می‌دهند. غرب قابل اعتماد نیست.
وی تاکید کرد: هر آنچه که ضمانت صد درصدی برای آینده کشورمان نداشته باشد، زیر بار آن نخواهیم رفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
    0 0
    باسلام . امیدوارم که تصویب نشه .چون بنظرم دولت داره فقط دست پا میزنه برای اینکه شاید روی اقتصاد اثرداشته باشه چون مردم دارن میبینن اثرات برجام رو .حالا من بیام دفاع کنم یابد بگم مردم لمس کردن که هیچ اثر برزندگی نداشته .این طرحم اگه تصویب بشه ایران ضعیفترمیشه با اینکه بوی جنگ جهانس سوم درسوریه بپاشده درست نیست