قدس آنلاین/ احمدرضا صباغی: رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور با بیان اینکه به طور متوسط در کل کشور شاهد 40 تا 50 درصد کاهش میزان معاملات مسکن بوده‌ایم گفت: پیش‌بینی ما اینست که از تیرماه سال آینده شاهد رونق اساسی در بازار مسکن خواهیم بود.

تا تیرماه خبری از رونق بازار مسکن نیست

حسام عقبایی با حضور در غرفه روزنامه قدس در بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار ما افزود: میانگین میزان معاملات مسکن در کل کشور روند نزولی داشته است و این در حالی است که تعداد معاملات مسکن در پایتخت رو به افزایش بوده است.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور تأکید کرد: تا پایان انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده احتمال افزایش قیمت مسکن بسیارضعیف است.

وی با بیان اینکه در مجموع 19هزار و 460 قرارداد خرید و فروش و اجاره مسکن طی 17 روز گذشته از آبان ماه سال جاری در کل کشور به ثبت رسیده است اظهار داشت: در همین مدت در تهران 8 هزار و 135 قرار خرید و فروش و 11هزار و 111 قرارداد اجاره مسکن به ثبت رسیده است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم که میزان حجم معاملات مسکن در پایتخت همین سیر صعودی را حفظ کند و امیدواریم سیر روند معاملات مسکن در نقاط مختلف کشور از نزولی به صعودی تبدیل شود.

وی تصریح کرد: من  به آینده بازار مسکن خوشبین هستم روند صعودی میزان معاملات مسکن درپایتخت باید به کل نقاط مختلف کشور انتقال یابد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.