مشهد- عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حضور مردم در حماسه ۹ دی باعث کنار زدن غبار فتنه و فتنه گران شد، گفت: گرامیداشت ۹ دی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

مسوولان مراقب فتنه گری های دشمنان باشند/گرامی داشت ۹ دی توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله حسن عالمی با اشاره به فتنه سال ۸۸ اظهار داشت: دشمن هیچ گاه دست از دشمنی خود برنداشته و در آن زمان نیز حضور خیل عظیم ملت در برابر فتنه گران داخلی و خارجی سبب شد تا دشمن سرجایش بنشیند.

وی با بیان اینکه همانطور که در ابتدای ایجاد فتنه حضور مردم این توطئه ها را خنثی کرد تصریح کرد: گرامی داشتن قیام ۹ دی نیز همان نقش را برای توطئه های آینده دشمن بازی خواهد کرد و در بی اثر کردن دشمنی های آنها موثر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به موضوع وحدت و انسجام جامعه در دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب تاکید کرد: آنچه باعث شد تا فتنه گران دست از اعمال زشت خود بردارند دیدن اتحاد مردم در دفاع از اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی بود.

وی به نقش مسئولان به عنوان هدایت گران جامعه اشاره کرد و افزود: مسئولان باید با دریافت صحیح اطلاعات و در اختیار گذاشتن آن ملت را نسبت به حوادث در پیش رو آگاه کنند و نگذارند فتنه گران بار دیگر دست به اقداماتی که از سوی دشمن دیکته شده است بزنند.

آیت الله عالمی با اشاره به اینکه هر کس سعی در ایجاد تفرقه در جامعه داشته باشد مطمئنا از سوی آمریکا و انگلیس و یا ایادی وابسته به آنها خط می گیرد ادامه داد: مردم در برابر جریان فتنه و نفاق محکم ایستاده و نخواهند گذاشت خللی در این صفوف پیوسته ایجاد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.