ایلام- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: یکی از حوزه هایی که بازرسان تعزیرات حکومتی با حساسیت ویژه رصد کرده تا افراد سودجو اجازه تحرک نداشته باشند، حوزه بهداشت و درمان است.

256 پرونده تخلف بهداشتی در ایلام تشکیل شد

به گزارش قدس آنلاین، نعمت الله بیرانوند با بیان اینکه با تلاش مجموعه کارکنان در شهرستان های مختلف از ابتدای سالجاری تا کنون به ۲۵۶ پرونده تخلف در حوزه بهداشت و درمان رسیدگی شده است، اظهار داشت: شعبه های رسیدگی به تخلفات، حوزه بهداشت و درمان استان را به پرداخت ۴۴۳ میلیون و ۹۲۰ هزار ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرده اند.

وی با بیان اینکه کارشناسان تعزیرات حکومتی استان به صورت اکیپی بر مراکز عرضه محصولات بهداشتی و درمانی نظارت می کنند، افزود: این اکیپ ها در صورت مشاهده تخلف، با ثبت و گزارش موضوع، با خاطیان برخورد خواهند کرد.  

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام با اشاره به اینکه در مجموع هشت شعبه بدوی در شهرستان های ایلام، سرابله، دهلران، دره شهر و مهران به تخلف های حوزه تعزیرات حکومتی رسیدگی می کنند، بیان داشت: رسیدگی به پرونده ها واصله در شهرستان های ایوان و ملکشاهی در شعبه ایلام، شهرستان سیروان در شعبه سرابله و شهرستان های بدره و آبدانان نیز در شعبه دره شهر انجام می شود.

نعمت اله بیرانوند یادآور شد: یکی از حوزه هایی که بازرسان تعزیرات حکومتی با حساسیت ویژه رصد کرده تا افراد سودجو اجازه تحرک نداشته باشند، حوزه بهداشت و درمان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.