سمنان- زلزله ۴ و ۹ دهم ریشتری بامداد چهارشنبه که در مینو دشت استان گلستان به وقوع پیوست موجب شد تا تعداد یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستای «نردین» واقع در شهرستان میامی و در استان سمنان نیز دچار آسیب شوند.

۱۵۰۰ واحد مسکونی روستای «نردین» در میامی خسارت دیدند

به گزارش قدس آنلاین، فرماندار میامی در این باره اظهار کرد: این زلزله به منازل مسکونی اسکلت ساز، خشتی و گلی و بنا ساز این روستای چهار هزار نفری خسارت وارد کرده است.

محمدمهدی کریمی با بیان این که این زلزله خسارت جانی نداشته است، اظهار داشت: تمامی اهالی ساکن واحدهای مسکونی گلی و خشتی این روستا با همکاری نیروهای امداد و نجات هلال احمر در چادر اسکان یافتند.

وی یادآور شد: هم اکنون همه نیروهای نهادهای مربوط شهرستان به ویژه نیروهای امداد و نجات و هلال احمر در منطقه زلزله زده روستای نردین حضور دارند و به زلزله زدگان خدمات ارایه می دهند.

فرماندار میامی با بیان این که بیشتر ساختمان این روستا بر اثر زلزله شکاف عمیق برداشته است، تصریح کرد: میزان خسارت وارده به واحدهای مسکونی از سوی کارشناسان شورای مدیریت بحران شهرستان در دست بررسی است.

زمین لرزه ۴ و ۹ دهم ریشتر ساعت ۲۶ دقیقه بامداد چهارشنبه روستای نردین در ۱۱۰ کیلومتری شمال شهرستان میامی را لرزاند. کانون این زمین لرزه در هفت کیلومتری عمق زمین و در ۴۴ کیلومتری شهرستان مینودشت استان گلستان گزارش شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.