بیرجند- نماینده سابق مردم تهران با بیان اینکه در این دولت سه سال و نیم است که پرونده‌های فساد خاک می‌خورد ولی دولت جوابگو نیست اظهار داشت: یک نمونه پتروشیمی باختر است که با ۱۳۰ میلیارد تومان به نور چشمی ها فروخته شد .

پرونده‌های فساد خاک می‌خورد ولی دولت جوابگو نیست /پتروشیمی به نور چشمی ها فروخته شد

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، علیرضا زاکانی ظهر چهارشنبه در نشست«بصیرت انقلابی میثاق با ولایت»در جمع طلاب و روحانیون خراسان جنوبی خراسان جنوبی اظهار داشت: در این دولت سپردن قدرت به دست نورچشمی‌ها فوق‌العاده بالا رفته است.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی باتاکید بر اینکه ۹۰ درصد ثروت جامعه در دست ۵ درصد افراد جامعه قرار دارد، تصریح کرد: در این دولت افرادی که در گذشته به ستادهای انتخاباتی کمک کرده‌اند با سود صفر درصد از بانک ملت وام می‌گیرند و آن را وارد کشور کرده و در همان بانک مجدد با سود ۲۴ درصد سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز با جامعه‌ای روبه‌رو هستیم که عده‌ای بسیج شده‌اند خوبی‌های انقلاب اسلامی و ظرفیت‌های فوق‌العاده و خیرات فراوانی که در جامعه وجود دارد را غارت کنند، افزود: باید در مقابل این غارت‌گران ایستادگی کرده و این نیازمند انسجام و کفایت در جبهه انقلاب است تا با هوشمندی ۱۴ گام برداریم.

وی با تبیین نخستین قدم در این گام گفت: باید خواص انقلابی را که نفوذ اجتماعی دارند، به یک شناخت مشترک از شرایط کشور و تغییر مناسب برای امروز برسند و در گام دوم این تغییر را از خودشان آغاز کنند، چون جامعه امیدوار می‌شود که این افراد خواستار تغییر هستند نه مدافع وضع موجود.

وی نکته سوم  این راهبرد را مدیریت افکار عمومی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های رقیب دانست و گفت:  نیازمند بودن به یک فکر پیشرو و اثرگذار قدم چهارم و پنجم در این گام است که بر اثر آن جوانان انقلابی در صحنه حاضر شده و برای انقلاب اسلامی هزینه بدهند.

نماینده سابق مردم تهران در دوره هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نکته ششم این است که نیازمند یک نهضت روشنگری هستیم و باید بستری را فراهم کنیم که این نهضت روشنگری به بدنه جامعه برسد ادامه داد: نکته هفتم بحث حضور در یک زیست بوم جدید به نام فضای مجازی و حضور آگاهانه و اثربخش در این فضا است.

زاکانی با ابراز تاسف از اینکه برخی سازماندهی و برنامه خود را در این فضا عملیاتی می‌کنند ولی از نیروهای انقلابی در این فضا خبری نیست تصریح کرد: دراین فضا نیازمند سرمایه اجتماعی انقلاب هستیم تا در ساحت انقلاب اسلامی چهره های خدوم و نوکران مردم به دید مردم شناسانده شده، نیروهای انقلابی  زمام امور رابه دست گیرند.

قرار دادن مردم مقابل یکدیگر شگرد است

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سه نوع دوقطبی در جامعه وجود دارد ادامه داد: مردم را در مقابل مردم قراردادن یکی از این شگردها است که باید روی این روش خط قرمز بکشیم.

وی از فتنه ۸۸ را بزرگترین تهدید به انقلاب اسلامی یادکرد وگفت: با اقدامات صورت گرفته آبروی نظام از بین رفت، قانون‌ها شکسته شد وکاری کردند که مردم را نسبت به نظام بدبین کنند و آن قدر خطر بالا بود که انقلاب را تا لب پرتگاه  پیش بردند اما به مدد الهی و حضور مردم در صحنه  هیچ خللی پیش نیامد.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به دوقطبی مذموم اشاره کرد و گفت: این مصداق همان دوقطبی‌ای که رهبرمعظم انقلاب به رئیس جمهورگذشته امرکردند که وارد صحنه انتخابات نشوید و اگر امروز در این کشور امنیت است به دلیل این است که انقلاب صادر شده اما متأسفانه مسئولان کشور یا نمی‌خواهند و یا گوش شنوایی برای اینکه انقلاب صادر شده است ندارند.

نماینده سابق مردم تهران از ترغیب مردم به حقوق های نجومی به عنوان یک نوع دوقطبی مطلوب نام برد و گفت: در صدد هستند مردم را در مقابل بدی‌هایی مانند حقوق‌های نجومی ترغیب کنند تا این سیاهی‌ها را کنار بزنند ودراین راستا نیازمند آن هستیم که سیاهی‌هایی که بر دامن انقلاب نشسته با پرچمداری ولی‌فقیه و با استفاده از پتانسیل‌ها از بین ببریم.

وی با بیان اینکه ما نیازمند یک هویت هستیم هویتی که مردم صداقت، کارآمدی و خدمت ببینند، همچنین در گام‌های بعدی ما نیازمند کادر و نیازمند برنامه هستیم. اظهار داشت: این ملت اگر نسبت به نفت و گاز خود که به عنوان سرمایه اصلی مطرح است اراده نکند نخواهد توانست در آینده قدرتمند بوده و ادامه مسیر انقلاب را بدون ذلت طی کند. دراین راستا باید فضا به سمتی برده شود که مردم هوشیار باشند.

زاکانی با بیان اینکه انسان‌های توانمند و انقلابی زیادی در جامعه  فعال هستند و این افراد نیازمند حرکت دقیق و هوشمند برای رقابت در تمام سطوح زندگی با دشمنان هستند بیان کرد:اگر مسئولی به خود اجازه می‌دهد و می‌گوید مجلس شهدا را باید برگزار نکنیم، چون از شهدای گمنام می‌ترسند و از یاد و خاطره شهدا در هراس است.

وی باتاکید بر اینکه حدود یکسال و نیم است که مقام معظم رهبری یک فراخوان عمومی داده اند و به دانش‌آموزان، روحانیون، دانشجویان و فضلا تاکید دارند در میدان باشید و به خبرگان رهبری می‌گویند که باید در طول سال در صحنه باشید، دقت و مطالبه‌گری کنید بیان کرد: وقتی این فراخوان را در می‌یابیم بایدبدانیم این یک ظرفیت بزرگ بوده که رهبری خلق کرده‌اند و یا ناظر بر یک تهدید بزرگ برای انقلاب است.

برخی افراد از شهدا هراس دارند

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه مقام معظم رهبری آینده را بهتر از امروز توصیف کرده‌اند و فرموده‌اند ما ظرفیت‌های زیادی را در درون خود داریم که اگر آن‌ها را پیدا کنیم می‌توانیم شرایط بهتری را ایجاد کنیم اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب این گام را مدنظر دارند و ما باید خود را برای آن آماده کنیم زیرا این گام قابل قیاس با گام نخست نیست.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب که به اوج سختی‌ها در دوران مقدس اشاره داشته و فرموده‌اند: این سختی‌ها باید در هزاران کتاب نوشته شود که برای نسل امروز مشخص شود که در آن دوران چه اتفاقاتی افتاده است و باید بدانیم این انقلاب به طور حتم به پیروزی می‌رسد و جوانان نمی‌گذارند که بار انقلاب بر زمین بماند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر مسئولی به خود اجازه می‌دهد و می‌گوید مجلس شهدا را باید برگزار نکنیم، چون از شهدای گمنام می‌ترسند و از یاد و خاطره شهدا می‌هراسند گفت: وقتی نااهلان بر کرسی‌های مملکت تکیه می‌زنند این پیام‌های تند و زشت در تریبون‌ها و رسانه‌ها منعکس می‌شود.

زاکانی بابیان اینکه در این دولت سه سال و نیم است که پرونده‌های فساد خاک می‌خورد ولی دولت جوابگو نیست اظهار داشت: یک نمونه پتروشیمی باختر است که با ۱۳۰ میلیارد تومان  به نور چشمی ها فروخته شد که تنها خط لوله آن ۷ هزار میلیارد تومان است و این پول بیت‌المال بوده که هزینه شده است و دولت باید پاسخ‌گو باشد.

وی تصریح نشان کرد: امروز وظیفه داریم برای گام دوم انقلاب اسلامی خود را آماده کنیم و نیازمند به یک جبهه واحد و فراهم کردن ظرفیت‌های خود در این جبهه واحد هستیم، امروز درگیر معنای اصلاح و اصول‌گرایی و جبهه‌های چپ و راست کفاف ساماندهی این جبهه را نمی‌کند، بلکه ضرورت دارد که انقلابیون دست به دست هم دهند و وارد صحنه شده و در مقابل غیر انقلابیون ایستادگی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.