عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: برخی از خواص با وجود علم به عدم تقلب در انتخابات چشم به روی حقیقت بستند و از این امتحان با سربندی بیرون نیامدند.

برخی خواص با علم به عدم تقلب در انتخابات چشم به روی حقیقت بستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، عزت‌الله ضرغامی عصر چهارشنبه در مراسم ویژه سالگرد ۹ دی در اصفهان اظهار داشت: اصفهانی‌ها در حماسه ۹ دی نیز همانند دیگر عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام پیشتاز بودند و در روز هشتم دی ماه نیز زودتر از دیگر شهرهای کشور به میدان آمدند.

پیشتازی اصفهانی‌ها در خلق حماسه ۹دی نقش تعیین‌کننده داشت

وی با بیان اینکه پس از به تصویر کشیدن حماسه هشت و ۹ دی در صداوسیما در سال ۸۸ همیشه دوست داشتم به شکل حضوری از این همه روشن‌بینی و تیزبینی مردم اصفهان در دفاع از حریم ولایت و انقلاب سپاسگزاری کنم، افزود: پیشگامی مردم شهر اصفهان همچون دیگر برهه‌های حساس تاریخ انقلاب و دفاع مقدس در خلق حماسه ۹ دی نقش تعیین‌کننده داشت.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه حماسه ۹ دی همانند وقوع انقلاب از برهه‌های بسیار مهم تاریخ ایران است، بیان داشت: ۹ دی به عنوان نقطه عطفی در تاریخ ایران است که می‌توان از آن به نام انقلاب سوم تعبیر کرد.

وی ادامه داد: حضور خودجوش و پرشور ملت ایران در روز ۹ دی‌ماه در لبیک‌گویی به ندای ولی‌فقیه، سیلی محکمی بر دهان مستکبران و دشمنان دیرین این نظام بود که نقشه آنها برای ناآرام جلوه دادن ایران اسلامی و توهمات آنها برای این نظام را در هم شکست.

ضرغامی با اشاره به اینکه این حماسه یک دفاع مقدس ۸ ماهه بود، ابراز داشت: ملت ایران در حماسه ۹ دی نشان داد که به لحاظ فکری و بصیرت انقلابی بسیار رشد کرده است و این ملت حماسه‌ساز  با شعار بالای خود راه حقیقت را از میان گرد و غباری فتنه به خوبی تشخیص دادند.

برخی خواص با علم به عدم تقلب در انتخابات چشم به روی حقیقت بستند

رئیس سابق صداو سیما تاکید کرد: در این میان متأسفانه برخی از خواص با وجود علم به عدم تقلب در انتخابات چشم به روی حقیقت بستند و از این امتحان با سربندی بیرون نیامدند.

وی اضافه کرد: پس از اعتراضات برخی به انتخابات سال ۸۸ رهبر معظم انقلاب با نگاه داهیانه و رهبری هوشمندانه دستور تمدید مدت بررسی اعتراضات و بازشماری بخشی از آراء را برای اتمام حجت با این افراد دادند اما هدف معترضان چیز دیگری بود.

ضرغامی اضافه کرد: در آن برهه از زمان رهبر انقلاب بارها به برخی خواص اعلام کرد با وجود هر گونه دیدگاهی در شرایط حساس کشور با دشمن و ضدانقلاب‌ها مرز بندی داشته باشند که متاسفانه برخی گوش به فرمان رهبر نسپردند. سوال اینجاست که در مقابل این همه بزرگواری رهبر معظم انقلاب مقابل فتنه‌‎گران، چرا باید آن‌ها بی‌حیایی نشان داده و به امر ایشان توجهی نکنند.

هرگز در برابر فتنه‌گران آرام نخواهیم نشست

وی اضافه کرد: پس از بیانات رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه تهران، به همگان ثابت شد که جایی برای اعتراض و شعار تقلب در انتخابات وجود ندارد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: امروز در این مکان جمع شده‌ایم تا با همدلی خود نشان دهیم که برخلاف کسانی در مقابل فتنه سکوت کردند، هرگز در برابر فتنه‌گران آرام نخواهیم نشست و تا پای جان مدافع حریم ولایت و انقلاب خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.