مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با اشاره به اقدامات انجام شده در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز گفت که این ورزشگاه به آمادگی لازم برای میزبانی مسابقات رسیده است.

تشریح آخرین اقدامات انجام شده در وزشگاه یادگارامام (ره)/ زمین چمن آماده بازی است

مصطفی مدبر در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه خیلی وقت پیش از این ورزشگاه یادگار امام (ره) شرایط برگزاری مسابقه را پیدا کرده بود و ما هم در شرکت توسعه آمادگی بهره برداری از آن را داشتیم، خاطرنشان کرد: مسئولان استانی و باشگاهی تبریز ترجیح دادند طی نیم فصل نخست در زمین اختصاصی خود دیدارهایشان را برگزار کنند. ما هم مخالفتی با این مساله نکردیم چون می توانستیم از فرصت ایجاد شده برای رسیدگی بهتر به ورزشگاه استفاده کنیم. 

وی به اقداماتی که طی این مدت در ورزشگاه یادگار امام تبریز (ره) انجام شده است، اشاره کرد و با یادآوری اتفاقاتی که در پایان فصل گذشته موجب شکستگی و از بین رفتن تعداد زیادی از صندلی های این ورزشگاه شد، گفت:  نصب ۱۰ هزار صندلی یکی از اقداماتی بود که برای این ورزشگاه انجام دادیم. صندلی گذاری ورزشگاه یادگار امام تبریز (ره) تقریبا تمام شده است  و دیگر مشکلی از این بابت وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در مورد دیگر اقدامات انجام شده برای بازسازی ورزشگاه یادگار امام تبریز (ره) تصریح کرد: بازسازی رختکن تیم های میهمان و میزبان یکی دیگر از اقدامات انجام شده بود. همچنین اطراف چمن اصلی و در سمت نیمکت ذخیره ها سه هزار متر چمن مصنوعی نصب کرده ایم. این اقدام در راستای ایجاد فضایی مناسب برای بازیکنان ذخیره و گرم کردن آنها پیش از ورود به زمین مسابقه انجام شده است.

وی با بیان اینکه به اندازه سه هزار متر مربع اطراف زمین چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز (ره) نیز رنگ آمیزی شده است، در مورد وضعیت زمین چمن این ورزشگاه که مهمترین مسئله است، توضیح داد. 

مدبر در این رابطه اظهارداشت: زمین چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در بهترین شرایط ممکن به سر می برد چراکه در حال حاضر بین ۱۸ تا ۲۲ درجه گرما در زیر چمن داریم و همین باعث رشد خوب و مناسب چمن ها شده است. این موضوع به این دلیل است که سیستم گرمایش از کف و موتورخانه ورزشگاه و زمین چمن راه افتاده و به خوبی کار می کند. 

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در پایان تاکید کرد: باتوجه به اقدامات انجام شده، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به شرایط ایده آل بازسازی شده برای بهره برداری دست یافته است. طبق هماهنگی های انجام شده توسط مسئولان استانی، این ورزشگاه همزمان با آغاز نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر و با بازی ماشین سازی و فولاد افتتاح خواهد شد. 

بر پایه این گزارش، ابتدا قرار بوددیدار دو تیم ماشین سازی و فولاد در هفته نسخت مرحله برگشت لیگ برتر فوتبال ۲۱ دی ماه انجام شود اما بر اساس تغییرات ایجاد از سوی سازمان لیگ، این دیدار ۲۴ دی ماه برگزار خواهد شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.