عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه ضد انقلاب ها مجبورند برای نشان دادن خوش خدمتی خود به غرب دست به اعمال خائنانه بزنند، گفت: این خوش خدمتی و ارتزاق در دامن غرب جز با وطن فروشی حاصل نمی شود.

اپوزیسیون خارج نشین حیات انگلی دارد/ نامه نگاری ضد انقلاب به ترامپ برای ادامه حیاتشان در دامن غرب است

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با«قدس آنلاین» با اشاره به اینکه ۳۰ نفر از سران ضدانقلاب  به ترامپ نامه نوشتند و خواستار فشار بیشتر بر جمهوری اسلامی و تشدید تحریم ها شدند، اظهار داشت: آنها به ۲ منظور این کار را کردند؛ منظور اول بروز خصومت و عنادی است که با مردم ما دارند . در واقع اگر این کار را انجام ندهند به آنها ضدانقلاب گفته نمی شود و فراری و مقابل مردم محسوب نمی شوند؛ به هرحال تضاد منافع و ضدیت شان با مردم باید بروز پیدا کند.

 وی ادامه داد: ملت ما هیچ دشمنی بدتر از آمریکا روی کره زمین ندارد، براین اساس ضد انقلاب هایی که به ترامپ نامه نوشتند به سمت بدترین دشمن ما رفته و از آنها درخواست دشمنی علیه ملت خودشان را داشتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درعین حال، گفت: حتی کسانی که دین هم ندارند، چنین خیانتی نمی کنند، وطن فروشی بدترین خصلت غیر انسانی است.

وی درادامه بیان داشت: نکته دوم این است که سران ضدانقلاب و اپوزیسیون خارج از کشور و مخالفین ملت ما حیات شان حیات انگلی است و حیات مستقل ندارند چرا که مشت ملت ما به سینه آنها خورده و آنها باید نوکر خانه اجانب باشند تا ارتزاق و ادامه حیاتشان ممکن باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: ضد انقلاب برای ادامه حیات  و بقا در دامن غرب باید هر چند وقت یک بار کارهایی مانند این انجام دهند تا اعلام آمادگی و خوش خدمتی خود را نشان دهند.

ذوالنور همچنین افزود: این ضد انقلاب ها حتی گاهی برای حفظ حیات و اعلام موجودیت خود دست به ترور، انفجار، بیانیه و صحبت در رسانه های نظام سلطه می زنند تا اعلام موجودیت و وفاداری به نظام سلطه و نظام استکبار داشته باشند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.