زاهدان- مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از ورود تعزیرات حکومتی به توزیع گاز مایع در زاهدان خبر داد.

تعزیرات حکومتی به توزیع گاز مایع در زاهدان ورود پیدا می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، سید مرتضی مدنی فدکی اظهار داشت: ورود تعزیرات حکومتی به موضوع توزیع گاز مایع به درخواست فرمانداری بوده که در بند ۸ مصوبه کمیته سوخت زاهدان نیز این موضوع درج شده است. ورود تعزیرات حکومتی در برخی موارد صرف احقاق حقوق مردم و جلوگیری از سوءاستفاده‌ها و سودجویی‌های ممکن بوده است.

وی با اشاره به اینکه برخی مسئولان دلیل ایجاد صف‌های طولانی در رابطه با گاز مایع در زاهدان را تعزیرات حکومتی می‌‏دانند، تصریح کرد: این افراد از زیر بار مسئولیت خود با مقصر جلوه‌دادن دستگاه‌های دیگر شانه خالی می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان وبلوچستان ادامه داد: مردم با قوانین مقررات و صلاحیت دستگاه‌ها آشنایی دارند بنابراین برخورد این مسئولان کار شایسته‌ای نیست.

مدنی‌فدکی افزود: تا زمانی‌که توزیع میدانی انجام شود علاوه بر پایین‌آمدن شأن و شخصیت شهروندان دلالی‌ها و عرضه خارج از شبکه نیز گسترش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه در شان مردم استان نیست که برای تهیه گاز سیلندر گاز مایع را بر دوش خود گرفته و به‌دنبال گاز بروند، خاطرنشان کرد: همدلی و هم افزایی میان مسئولان برای سامان‌دادن به وضعیت استان سیستان و بلوچستان مهم است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان وبلوچستان گفت: تا زمانی‌که دستگاه‌های اجرایی نتوانند به یک هدف و یک اعتقاد مشترک دست یابند اوضاع استان به همین شکل باقی خواهد ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.