یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول ابراز خوشحالی کرد که تیمش پیش از وقت های اضافه موفق شد پلایموث را شکست داده و به دور بعد جام حذفی صعود کند.

یورگن کلوپ: می‌توانستیم زودتر کار را تمام کنیم

به گزارش قدس آنلاین، روی پاس کوتینیو که اخیرا از مصدومیت ریکاوری کرده، لوکاس لیوا اولین گلش برای لیورپول پس از سال ۲۰۱۰ را به ثمر رساند تا لیورپول به دور بعد جام حذفی صعود کند. در جریان بازی دیووک اوریگی یک پنالتی نیز از دست داد ولی کلوپ در نهایت مدعی شد که تیمش به راحتی پیروزی شد.

سرمربی تیم لیورپول درباره این بازی گفت: هر چه فاصله زمانی با گل تیم بیشتر می‌شود، شرایط هیجان انگیز تر می‌شود و آن موقع بود که حریف بازی مستقیم انجام داد. ما به این شرایط عادت نداشتیم و حریف هم به ندرت بازی مستقیم انجام داده بود. بله آنها موقعیت هایی داشتند ولی ما هم داشتیم، در ۲۰ دقیقه پایانی به خوبی بازی را کنترل کردیم.

وی افزود: شاید هیجان انگیزترین بازی نبود ولی برای ما اینکه یک بازی دیگر با بازیکنان جوان به پیروزی رسیدیم خیلی خوب بود. در فوتبال این موضوع را خیلی دوست دارم، اینکه همه می‌توانند مشکل ایجاد کنند.

سرمربی لیورپول ادامه داد: در نیمه اول یک پنالتی واضح برای ما گرفته نشد که می‌توانست خیلی به ما کمک کند. در پایان بازی می‌شد به وضوح دید که تیم حس می‌کرد به خاطر اینکه نتوانسته یک تیم دسته چهارمی را با اختلاف ببرد، احساس شکست می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.