سرمربی رئال مادرید حذف از کوپادل‌ری را بزرگترین شکست تیمش نمی‌داند.

زیدان: نگران تعداد زیاد آسیب دیده ها هستم/ رونالدو مقابل سلتاویگو بازی می کند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از آس، رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری چهارشنبه شب به مصاف سلتاویگو می‌رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: از سختی بازی آگاهیم چون در دیدار رفت شکست خوردیم. می‌دانیم باید گلزنی کنیم و برای این کار ۹۰ دقیقه فرصت داریم. باید بتوانیم نتیجه بازی رفت را جبران کنیم.

سرمربی رئال مادرید درباره وضعیت بازیکنان آسیب دیده و آماده خود اظهار کرد: خامس رودریگس دوباره دچار مشکل جسمانی از پای دیگر شد و امیدوارم زودتر بهبود یابد. فابیو کونترائو فردا ما را همراهی خواهد کرد. پس از دوری طولانی مدت در شرایط بهتری قرار دارد. نگران تعداد بازیکنان آسیب دیده هستم. دوست ندارم بازیکنی را آسیب دیده و ناراحت ببینم. با این حال باید با این شرایط کنار بیاییم و برای کسب پیروزی بجنگیم.

او در ادامه افزود: کریستیانو رونالدو در شرایط خوبی قرار دارد و فردا بازی خواهد کرد. ضربه‌ای که دریافت کرد او را اذیت می‌کند اما می‌تواند بازی کند. به خاطر بازیکنان آسیب دیده به هیچ وجه روش بازی‌مان را تغییر نخواهم داد. بازیکنان دیگری حضور دارند که به خوبی می‌توانند جای بازیکنان اصلی را پر کنند.

به نقل از ایسنا، زین الدین زیدان درباره هو شدن کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو گفت: نمی‌خواهم درمورد آن حرفی بزنم. تمام تلاش خود را به کار می‌بریم. ما هم مانند تماشاگران خواهان پیروزی هستیم. همیشه سوت‌های اعتراض آمیز در برنابئو شنیده می‌شود اما به حضور هواداران نیاز داریم.

زمانی که از زیدان درباره آنتوان گریزمان (مهاجم اتلتیکومادرید) پرسیده شد، سرمربی فرانسوی گفت: فکر می‌کنید اکنون زمان صحبت درباره او است؟ تنها به بازی فردا فکر می‌کنم. اگر می‌خواهید بگویم او بازیکن خوبی است پس آن را می‌گویم. تنها درباره بازیکنانی که در اختیار دارم صحبت می‌کنم.

سرمربی مادرید درباره حذف احتمالی از کوپا دل ری گفت: بزرگترین شکست ما نخواهد بود اما اکنون به این موضوع فکر نمی‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.