اینجا می توانید اخبار کوتاه و حاشیه های دنیای سیاست را بخوانید.

خبرهای ویژه/ حاشیه های دنیای سیاست

قدس آنلاین:

جنگ روانی با پیاز

تابناک/ درپی مواضع تند ترامپ علیه رسانه‌ها کمپین توییتری برای یک نصفه پیاز راه افتاده با این نام: «کمک کنید این نصفه پیاز از دونالد ترامپ فالوئرهای بیشتری بگیرد».

کاهش محبوبیت

عصرایران/ به گزارش وال استریت ژورنال، در یک نظرسنجی که دانشگاه مریلند آمریکا انجام داده، محبوبیت حسن روحانی، 4 ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری کاهش یافته است.

علیه مسلمانان

عصرایران/ به نوشته رویترز، ترامپ با امضای فرمان‌های جدید ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های گسترده‌ای را درباره ورود مسلمانان از ایران، عراق به خاک آمریکا اعمال می کند.

سکوت محض

الف/صراط/ با وجود افزایش انتقادها از ابهام ها در عملکرد حسن فریدون، رئیس‌جمهور تاکنون اظهارنظر مشخصی درباره برادرش نداشته است.

پرونده فرزندش

ایسنا / معصومه ابتکار گفته است : جای تعجب دارد، پرونده شخصی که ممکن است بین دو نفر با اختلاف نظر پیش آید، تنها به خاطر اینکه مادر یکی از طرفین از مسئولین است، به رسانه‌ها کشیده شود و فرآیند قضائی را تحت تاثیر قرار دهد.

احتمال عمدی بودن

ایرنا / سردار حسین اشتری گفت: این نیرو به موارد مشکوک در زمینه عمدی بودن حادثه پلاسکو در تهران برخورد نکرده است و اطلاعات به دست آمده از فضای محل حادثه با آنچه مسؤولان شهری و اجرایی درباره این حادثه می گویند مطابقت دارد.

تا «جدیدی» سخن نگفته باشد...

فرارو / انجمن بازیگران سینمای ایران در بیانیه ای به اظهارات جدید «جدیدی» در باره بازیگران واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است: سخن گفتن از شغل یا حرفه‌ای شریف، با کلماتی فرومایه و تمسخرآمیز ، از هیچکس در هر پست و مقامی پذیرفتنی نیست ... تا مرد سخن نگفته باشد ، عیب و هنرش نهفته باشد.

محموله فرودگاه کیف

عصر ایران / سفارت ایران در اوکراین طی بیانیه‌ای خبر منتشر شده توسط برخی رسانه‌های آمریکایی و اوکراینی مبنی بر کشف محموله قطعات نظامی به مقصد ایران را تکذیب کرده و نوشت: هیچ مدرکی دال بر انتساب این محموله به ایران یافت نشده است.

«فرهادی» به رویترز چه گفت؟

پارسینه / اصغر فرهادی پس از انتخاب «فروشنده» برای اسکار به «رویترز» گفت : از لحاظ ساخت فیلم هیچ مشکلی نداشتم، اما زمانی که فیلم اکران شد با توجه به استقبال فوق‌العاده مردم ، اقلیت بسیار کمی تلاش کردند موانعی ایجاد کنند. این افراد حتی تصور می‌کنند که این نامزدی نیز نوعی توطئه است.

وزیرها خسته نمی شوند

ایرنا / وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره خسته شدن برخی از وزرا و اظهارنظر آنان درباره احتمال حضور نداشتن آن ها در دولت بعد گفت: تا زنده ایم باید کار کنیم...حضور من در دولت بعد، بستگی به تصمیم بزرگترها دارد...تاکنون در هیچ دولتی استعفا نداده ام.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.