گناباد- فرماندار گناباد گفت: همزمان با دهه‌فجر ۷۰ پروژه عمرانی در حوزه خدماتی، بهداشتی، کشاورزی، مخابراتی، ورزشی و فرهنگی به ارزش ۱۴۴ میلیارد تومان توسط اعتبارات بخش دولتی، تسهیلات بانکی و بخش خصوصی افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

۷۰پرو‍ژه عمرانی در گناباد افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرماندار گناباد صبح یکشنبه در نشست خبری گفت: جشن‌های دهه فجر در راستای تبیین ارزش‌های والای انقلاب‌اسلامی برگزار می‌شودو در طول ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی ۵۱ برنامه شاخص و ۲۰۰ برنامه جانبی در گناباد برگزار می‌شود.

محمدعلی نبی‌پور  یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر را افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی دانست و افزود: در طول این  دهه‌ ۷۰ پروژه عمرانی در حوزه خدماتی، بهداشتی، کشاورزی، مخابراتی، ورزشی و فرهنگی به ارزش ۱۴۴ میلیارد تومان توسط اعتبارات بخش دولتی، تسهیلات بانکی و بخش خصوصی افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شودکه از این تعداد  ۶۴ پروژه افتتاح و ۶ پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افتتاح بیمارستان علامه بهلول گنابادی و مجتمع آموزشی شهید بهشتی را از مهم‌ترین پروژه‌هایی که در دهه فجر افتتاح می‌شود، دانست و تصریح کرد: حضور وزیر  بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در افتتاح بیمارستان علامه بهلول قطعی است، و با توجه به اینکه کارخانه فولاد نیشابور توسط معاون اول رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود پیگیری‌هایی برای حضور معاون رئیس‌جمهور در افتتاح بیمارستان علامه بهلول گنابادی در حال انجام است.

فرماندار گناباد به مطالبه مردم کوی شرقی گناباد مبنی بر عدم تعطیلی بیمارستان ۲۲ بهمن اشاره و خاطرنشان کرد: با برگزاری جلسات تخصصی در خصوص وضعیت بیمارستان ۲۲ بهمن مقرر شد بعد از افتتاح بیمارستان علامه بهلول استفاده بهینه از این فضا توسط دانشگاه علوم پزشکی گناباد صورت گیرد.

نبی پور ادامه داد: در همین راستا درمانگاه موقوفه آقای کریمی به‌صورت درمانی به فعالیت خود ادامه می‌دهد و طب کار و طب سنتی نیز به این محل منتقل می‌شود؛ همچنین دانشگاه علوم پزشکی گناباد آماده همکاری با بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه درمان گناباد می‌باشد و دستگاه‌هایی که توسط کمک‌های مردمی خریداری‌شده طی مدت ۶ ماه تا یک سال در محل بیمارستان ۲۲ بهمن خواهد بود تا در صورت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از این وسایل استفاده و در غیر این صورت دانشگاه علوم پزشکی گناباد در خصوص این دستگاه‌ها اقدامات مقتضی را انجام می‌دهد.

وی برگزاری جشن ملی ثبت جهانی قنات قصبه گناباد را از دیگر ویژه‌برنامه دهه فجر انقلاب اسلامی در گناباد دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه تغییرات در زمان برگزاری جشن ملی ثبت‌جهانی قنات قصبه سبب بروز توقعات در مردم و مشکلاتی برای برگزارکنندگان شد، لذا تصمیم به تسریع دربرگزاری این جشن شد و جشن ملی ثبت جهانی قنات‌های ایران با محوریت قنات قصبه گناباد روز ۱۴ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.