پیشنهاد سردبیر

معاون فرستاده سازمان ملل به سوریه از دونالد ترامپ بابت اعمال ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور مسلمان به آمریکا شدیدا انتقاد کرد و او را یک انسان «حقیر» خواند.

(ترامپ انسان "حقیری" است!)

به گزارش "قدس آنلاین"، یان ایگلند، معاون استفان دی‌میستورا، فرستاده سازمان ملل به سوریه و رییس گروه ضربت امور انسان دوستانه سوریه امروز (یکشنبه) شدیدا از دستور اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای مقابله با ورود مهاجران و پناهجویان به آمریکا انتقاد کرد و همچنین از جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا بابت رویکردش برای پذیرش و استقبال از پناهجویان تقدیر کرد.

جاستین ترودو اخیرا با انتشار پیام‌هایی موضع کانادا در زمینه استقبال از مهاجران و پناهجویان از کشورهای گرفتار در جنگ و مشکلات صرف‌نظر از مذهب آنها را تصریح کرده بود.

او این اظهارات را بعد از فرمان ترامپ برای ممنوع شدن ورود پناهجویان و اتباع هفت کشور مسلمان به آمریکا برای یک دوره موقت مطرح کرد.

یان ایگلند در واکنش به این اقدام در توئیتر نوشت: یک رهبر زمانی یک انسان بزرگ است که از آسیب‌پذیرها حمایت کند. او (ترامپ) یک انسان حقیراست که از یک گروه تبعیت کرده و به بی‌گناه‌ها حمله می‌کند.

همچنین ترودو نیز امروز (یکشنبه) گفت: مقامات آمریکا تایید کردند که کانادایی‌ها حتی آنها که شهروندی دوگانه داشته باشند تحت تاثیر محدودیت‌های اعلام شده از سوی ترامپ قرار نخواهند گرفت.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.