ایلام- مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: فردا، سه شنبه ۱۲ بهمن ماه و همزمان با سراسر کشور، زنگ انقلاب در بیش ۱۰۰۰ مدرسه در استان ایلام نواخته می شود.

زنگ انقلاب در ۱۰۰۰ مدرسه ایلام نواخته می شود

علی بیرانوند روز دوشنبه در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه مجموعه های آموزشی و پرورشی استان ایلام نیز همپای مردم ایران اسلامی خود را برای برگزاری مراسم باشکوه جشن های زادروز پیروزی انقلاب اسلامی آماده کرده اند، اظهار داشت: در این دهه مبارک؛ برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی هنری زیادی در سطح مراکز آموزشی و پرورشی استان اجراء خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، مردمی ترین و بی نظیرترین انقلاب در سطح جهان است، افزود: نقش دانش آموزان و فرهنگیان در شکل گیری، حفظ، تثبیت و ترویج انقلاب اسلامی بی بدیل بوده است و کماکان در مسیر اشاعه، حفظ و تحقق اهداف و دستاوردهای آن، در تلاش هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه زنگ انقلاب و آغاز ویژه برنامه های دهه فجر، فردا، سه شنبه ۱۲ بهمن ماه به صورت نمادین و با حضور مسئولان ارشد استان، در دبیرستان شاهد آقا حسین ابن علی(ع) شهر ایلام نواخته می شود، یادآور شد: تلاش خواهد شد تا با مشارکت و همراهی دانش آموزان و اولیاء محترم آنان؛ بهترین ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در این دهه مبارک در سطح مدارس استان ایلام اجراء شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.