بیرجند- معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل دفتر استاندارخراسان جنوبی گفت:همزمان با ایام الله دهه فجر ، ۸۲۵ پروژه عمرانی در سطح استان خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد.

۸۲۵ پروژه عمرانی دهه فجر درخراسان جنوبی افتتاح و کلنگ زنی  می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، عباسعلی بهاری  عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این تعداد ۷۸۹ پروژه با اعتباری بالغ بر۳۷۱ میلیارد تومان افتتاح و ۳۶ پروژه نیز با اعتباری بالغ بر۲۸میلیارد تومان کلنگ زنی  می شود.

وی کل اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها را بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان ذکرکرد وگفت: از مجموع ۸۲۵ پروژه ۲۵۷ پروژه در بخش شهری و ۵۶۸ پروژه نیز در بخش روستایی افتتاح و یا کلنگ زنی خواهند شد.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال جدید و نیز تثبیت و حفظ اشتغال های موجود از مهمترین برنامه ها و سیاست های کاری دولت تدبیر و امید است ، گفت: با بهره برداری از این پروژه ها برای ۲۲۲۹ نفر اشتغال پایدار ایجاد و تثبیت اشتغال بیش از ۴۵۰۰ نفر نیز تضمین خواهد شد.

معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل دفتر استاندارخراسان جنوبی ، تعداد پروژه های قابل افتتاح و یا آماده کلنگ زنی در شهرداری های استان را ۶۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان اعلام کرد.

 بهاری بیان کرد: از مجموع ۷۸۹ پروژه آماده افتتاح در استان، ۵۳ پروژه در شهرستان بشرویه، ۱۲۶ پروژه در شهرستان بیرجند، ۳۰ پروژه در شهرستان خوسف ، ۴۷ پروژه در شهرستان درمیان، ۳۶ پروژه در شهرستان سرایان، ۴۰ پروژه در شهرستان سربیشه، ۵۶ پروژه در شهرستان زیرکوه، ۶۷ پروژه در شهرستان فردوس، ۱۷۷ پروژه در شهرستان قاینات، ۶۴ پروژه در شهرستان نهبندان و ۹۳ پروژه نیز در شهرستان طبس مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی گفت: از مجموع ۳۶ پروژه آماده کلنگ زنی در استان نیز ، عملیات اجرایی ۳ پروژه در شهرستان بشرویه، ۴ پروژه در شهرستان بیرجند، ۵ پروژه در شهرستان خوسف، ۵ پروژه در شهرستان سرایان، یک پروژه در شهرستان سربیشه، ۳ پروژه در شهرستان زیرکوه ، یک پروژه در شهرستان فردوس، ۱۰ پروژه در شهرستان قاینات، ۳ پروژه در شهرستان نهبندان و یک پروژه نیز در شهرستان طبس آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.