یک نشریه فلسطینی ضمن بی اساس خواندن بیماری رئیس جمهور سوریه، انتشار خبر سکته مغزی بشار اسد را ساخته و پرداخته رسانه های کشورهای عربی دانست.

پشت پرده انتشار خبر سکته مغزی بشار اسد چیست؟

به گزارش "قدس آنلاین"؛ نشریه فلسطینی المنار نوشت: ماشین رسانه ای سازمان های تروریستی در کشورهای عرب خلیج فارس از طریق شیوه های مختلف به دنبال بالا بردن روحیه گروه های تروریستی هستند.

این نشریه می نویسد: خبرهای انتشار یافته از طریق این ماشین های رسانه های درباره وضعیت بشار اسد در راستای حمایت از تروریسم است.
المنار با اشاره به اینکه بشار اسد همچنان در مقابل جنگ جهانی که از شش سال پیش علیه سوریه به راه انداخته شد مقاومت می کند می افزاید: ملت و ارتش سوریه در مسیر پیروزی بر گروه های تروریستی و حامیان آنها قرار گرفته اند.
به نوشته این نشریه فلسطینی انتشار خبر بیماری بشار اسد از سوی رسانه های عربی با هدف بالا بردن روحیه شکست خورده تروریست ها و کاستن از سردرگمی است که حامیان تروریسم به آن دچار شده اند.
المنار می نویسد: تمامی گمانه زنی ها درباره خروج بشار اسد از سوریه به شکست انجامیده است چرا که رئیس جمهور سوریه همچنان با مقاومت در حال دفاع از کشور، ملت و ارتش به منظور تکمیل پیروزی ها بر تروریسم است.
این نشریه در پایان ضمن بی اساس خواندن خبرهای انتشار یافته درباره بیماری بشار اسد نوشت: اسد ارتش سوریه را به سمت پیروزی کامل بر تروریست ها و حامیان آن فرماندهی می کند.
منبع: خبرگزاری میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.