کرمان- کارشناس هواشناسی کرمان گفت: از ساعات پایانی چهارشنبه سامانه بارشی وارد استان می شود و تا اوایل هفته آینده مناطق مختلف استان را با برف و باران تحت تأثیر قرار خواهد داد.

سامانه بارشی از امشب وارد کرمان می شود

به گزارش قدس آنلاین، مریم سلاجقه، کارشناس هواشناسی کرمان از ورود سامانه بارشی از غرب کشور به این استان خبر داد و اظهار کرد: این سامانه تا اوایل هفته آینده در کرمان فعال خواهد بود.

وی با بیان اینکه از امروز تا جمعه وزش شدید باد در مناطق شرق و جنوب شرقی کرمان و در پی آن کاهش کیفیت هوا و کاهش دید را خواهیم داشت، ادامه داد: ساعات پایانی چهارشنبه سامانه بارندگی از غرب کشور وارد استان شده و به تدریج همه مناطق استان را تحت تأثیر قرار می دهد.

سلاجقه با بیان اینکه اثرگذاری سامانه بارشی در مناطق سردسیر استان به صورت برف خواهد بود، گفت: احتمال آب گرفتگی معابر، سیلاب، لغزنده شدن مسیر و مه در تمام مناطق استان کرمان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در استان کرمان فعال خواهد بود، ادامه داد: از روز پنج شنبه شاهد کاهش دما در سطح استان خواهیم بود به گونه ای که هوای جمعه و صبح شنبه بسیار سرد پیش بینی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.