ایلام- مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: وزیر ورزش و جوانان فردا پنجشنبه چهاردهم بهمن ماه به استان ایلام سفر می کند.

وزیر ورزش و جوانان به ایلام سفر می کند

بهروز حیدرزاده روز چهارشنبه در گفتگو با قدس آنلاین، اظهار داشت: هدف مسعود سلطانی فر  از سفر به استان ایلام، بازدید از پروژه های ورزشی، شرکت در برنامه های شاخص دهه فجر استان و دیدار با هیئت های مختلف ورزشی و گروه های مردم نهاد است.

وی با بیان اینکه یکی از پروژه های مهم ورزشی استان که توسط وزیر ورزش و جوانان مورد بازدید قرار می گیرد، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ایلام است، افزود: این ورزشگاه هم اکنون با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراء است و امیدواریم با حمایت وی و تخصیص و تزریق به موقع اعتبارات مورد نیاز، این پروژه به سرعت تکمیل و به طور کامل مورد بهره برداری قرار گیرد.     

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام یاد و خاطره همه شهداء بویژه شهیدان حوزه ورزش و شهدای زمین فوتبال چوار را گرامی داشت و تأکید کرد: واقعه زمین فوتبال چوار در ۲۳ بهمن ماه سال ۱۳۶۵ یکی از بی نظیر ترین، تلخ ترین و ماندگارترین حوادث تاریخ در حوزه ورزش است.

بهروز حیدر زاده با اشاره به اینکه در ۲۳ بهمن ماه سالجاری، زمین فوتبال شهدای ورزشکار چوار مورد بهره برداری قرار می گیرد، یادآور شد: برای اجرای زیرساخت، چمن مصنوعی و فنس کشی این مجموعه ورزشی که محل عروج شهدای عزیز است؛ بیش از ۱۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه برای ساخت سکوی تماشاگران و دیگر امکانات جانبی مورد نیاز این نقطه ایثار و شهادت، به بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است، تصریح کرد: امیدواریم که این اعتبار نیز به موقع تخصیص یابد تا انشاءالله تا پایان سال ۹۶ دین خود را به شهداء، ایثارگران و خانواده جامعه ایثارگری؛ اداء کنیم و این پروژه مهم را که بهترین موزه دفاع مقدس و برترین برند مظلومیت و شهادت در جهان است را به طور کامل به بهره برداری برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم پیشکسوتان پرسپولیس  با تیم چوار ۶۵ در زمین فوتبال شهدای چوار اشاره کرد و گفت: این مسابقه رأس ساعت ۱۳:۳۰ روز جمعه پانزدهم بهمن ماه با سوت دارور نام آشنای ایران«علیرضا فغانی» برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.