بیرجند- فرماندار درمیان گفت: در قالب طرح تحول سلامت خدمات قابل توجهی به مردم عرضه شده است که تداوم این طرح از ضروریات جامعه است و اجرای آن رضایت‌مندی بسیاری از مردم را در پی داشته است.

اتاق عمل بیمارستان خاتم‌الانبیاء شهرستان درمیان  افتتاح شد

محمد بشیری‌زاده ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح فاز چهارم بیمارستان خاتم‌الانبیا اسدیه مرکز شهرستان درمیان با بیان اینکه با راه‌اندازی این بیمارستان و توسعه فعالیت‌های آن نیاز مردم شهرستان برای رفتن به مرکز استان رفع شده است گفت: این بیمارستان در مرکز شهرستان درمیان شهر اسدیه است و جمعیت 60 هزار نفری شهرستان را پوشش می‌دهد.

فرماندار درمیان بر ضرورت خدمات‌رسانی پزشکی و درمانی به بیماران تاکید کرد و افزود: بهره‌مندی از خدمات عمومی دولت حق همه شهروندان ایرانی در هر نقطه از کشور است.

رئیس شبکه بهداشت و درمیان از راه‌اندازی فاز ۴ بیمارستان خاتم‌الانبیا اسدیه خبر داد و گفت: توسعه بیمارستان در اولویت کاری شبکه بهداشت قرار دارد.

محمدشفیع عثمانی اظهار داشت: در این فاز از بیمارستان بخش اتاق عمل جراحی با دو اتاق فعال به اعتبار 500 میلیون تومان تجهیز و بازسازی شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 49 تخت در بیمارستان داریم گفت: توسعه بیمارستان در اولویت کاری شبکه بهداشت قرار دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمیان یادآور شد: در یک سال گذشته 250  نفر در این بیمارستان بستری و 200 نفر نیز از خدمات اورژانس استفاده کرده‌اند.

عثمانی افزود: کمبود نیروی انسانی و کمبود فضای درمانی در این بیمارستان  شامل بخش دیالیز، بستری، دندانپزشکی، انبار، فضای فیزیکی و پانسیون متخصص از مهم ترین مشکلات این بیمارستان است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 9 متخصص در زمینه‌های داخلی، اطفال، جراح عمومی، بیهوشی، سنوگرافی، زنان، چشم، قلب و ارتوپد در این بیمارستان فعالیت دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.