۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 500021

اینجا می توانید حاشیه های دنیای سیاست و خبرهای ویژه را بخوانید.

حاشیه های دنیای سیاست

قدس آنلاین:

زندانی به نام آمریکا 

ایسنا/ نشریه ساینس در گزارشی به تاثیر فرمان ضد مهاجرتی کاخ سفید بر زندگی جامعه علمی این کشور پرداخت ونوشت: احسان نازک‌دست، کارشناس دینامک سیال دانشگاه نیویورک از دانشمندانی است که نزدیک به یک دهه در آمریکا زندگی می‌کند و دارای گرین کارت است. او اکنون آمریکا را یک زندان می‌داند.  حدود 1500 دانشجو از ایران - در سه سال اخیر- مدرک دکترای خودشان را از دانشگاه‌های آمریکا دریافت کرده بودند.

افشای فایل صوتی

عصرایران/ شبکه وابسته به مخالفان "عبدالفتاح السیسی"، رئیس جمهور مصر،  فایل صوتی گفت و گوی "سامح شکری" وزیر خارجه و ژنرال السیسی را منتشر کرده که در آن، شکری- وزیر خارجه- درباره دعوت از قاهره برای حضور در نشست لوزان به السیسی می‌گوید: "جان کری" وزیر خارجه آمریکا از مصر برای حضور در این نشست دعوت کرده اما این دعوت با اصرار ایران بوده است.

فرار از پاپوآ گینه نو 

ایرنا/ شرایط دهشتناک بازداشتگاه استرالیا در جزیره مانوس، یک پناهجوی ایرانی را  به فرار از این بازداشتگاه در پاپوآ گینه نو و رفتن به کشور فیجی ناچار کرد.

نیروی ویژه قطری

عصرایران/ بر اساس سند محرمانه منسوب به سفارت قطر در آنکارا، نیروهای ویژه قطری یک روز پس از کودتای نافرجام ترکیه برای حفاظت از جان رجب طیب اردوغان -رئیس جمهور ترکیه- روانه این کشور شده‌اند. وزارت خارجه قطر اما خبر را تکذیب کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.