قشم- فرمانده ناوتیپ ذوالفقار ۱۱۲ قشم گفت: زیاده‌گویی‌های ترامپ در مورد جمهوری اسلامی ایران از روی ناشی‌گری و عدم اطلاع از اوضاع سیاست است.

زیاده‌گویی‌های ترامپ از روی ناشی‌گری در عرصه سیاست است

به گزارش قدس آنلاین، مهدی هاشمی پیش از ظهر یکشنبه با حضور در جمع پرستاران و پرسنل بیمارستان پیامبر اعظم (ع) قشم با بیان اینکه پرستاری نماد از خودگذشتگی و ایثار است که با خلوص نیت به جامعه کمک می‌کند، اظهار کرد: پرستاران با عشق و ایثار خود تلاش می‌کنند تا درد نیازمندان و بیماران را التیام بخشند.

وی افزود: ایثار و از خودگذشتگی پرستاران جامعه ما الگویی برای دیگر مشاغل است و باید تلاش کنیم تا جایگاه و منزلت شغل پرستاری در جامعه ما روز به روز ارتقا یابد.

فرمانده ناوتیپ ذوالفقار ۱۱۲ قشم در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه همبستگی مردم و جامعه روحانیت در سال ۵۷ نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت، عنوان کرد: حضور مردم با بصیرت ایران در صحنه‌های مختلف باعث عقب‌ راندن دشمنان از مواضع خصمانه‌شان بر علیه انقلاب اسلامی شده است.

هاشمی با اشاره به مسائل سیاسی روز جامعه جهانی، از زیاده‌گویی‌های اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا به عنوان ناشی‌گری در عرصه سیاست یاد کرد و گفت: ترامپ به تازگی سکان اداره آمریکا را به دست گرفته و ظاهرا هیچ آشنایی با مسائل سیاسی ندارد و شاید در آینده حساب شده‌تر صحبت کند و زیاده‌گویی‌های وی را در مورد جمهوری اسلامی ایران از روی ناشی‌گری و عدم اطلاع از اوضاع سیاست است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ما در آمادگی کامل برای مواجهه با هرگونه تهدیدی به سر می‌بریم و این آمادگی در منطقه برای همه خصوصا آمریکایی‌ها مشهود است، خاطرنشان ساخت: هر چند که آمریکایی‌ها بارها تکرار می‌کنند گزینه‌های ما روی میز است اما به فرموده امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

فرمانده ناوتیپ ذوالفقار ۱۱۲ قشم با بیان اینکه آمریکایی‌ها و کشورهای غربی هر روز در حال رصد کردن این آمادگی هستند، ادامه داد: این اقتدار و توانمندی که ناو تیپ ذوالفقار در تنگه هرمز دارد باعث شده آنها روز به روز عقب‌نشینی کنند و از این آمادگی وحشت داشته باشند.

وی در پایان به وحدت بین مردم، مسؤولین، قوای سه گانه و نیروهای مسلح اشاره کرد و بیان داشت: به جرات می‌توان گفت که هیچ کشوری در دنیا مردمی مثل مردم ایران ندارد و افتخار می‌کنیم که خادم و پاسدار مردمی هستیم که قدردان انقلاب هستند.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.