۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
کد خبر: 500687

اینجا می توانید خبرهای کوتاه خواندنی، حاشیه های دنیای سیاست و خبرهای ویژه را بخوانید.

خبرهای ویژه

قدس آنلاین:

انتقاد بی پرده رهبر انقلاب

بصیرت/ رهبر معظم انقلاب دیروز در درس خارج خود با انتقاد از روحانیانی که با ماشین‌های گران قیمت رفت و آمد می کنند، گفتند: برخی آقایان با ماشین 200 میلیونی به درس می آیند. عقل من که قد نمی دهد، طلبه، ماشین 200 میلیون؟! اگر هم پول داشته باشی، اسراف و حرام است.

شیر آتش‌نشانی در فهرست قرمز

فرارو/ به گزارش رویترز، یک شرکت چینی که ۲ روز پیش در فهرست تحریم‌های ضد ایرانی آمریکا قرار گرفت، اعلام کرد، این شرکت شیرهای آتش‌نشانی به ایران صادر می‌کرده است.

بازی با کارت رضا ربع پهلوی

وال‌استریت‌ژورنال درباره تهدید ضدایرانی ترامپ می نویسد: سیاست ترامپ سرمایه‌گذاری روی رضا پهلوی است اما سلطنت در ایران منفور است. گاردین نیز در تحلیل دیگری درباره افزایش رویکردهای ضدایرانی کاخ سفید می نویسد: بازی ترامپ به‌ سود تندروهاست اما واقعیت این است که از سال ۱۹۷۵ میلادی به این سو، یک ایرانی نیز در خاک امریکا، آمریکایی‌ای ‌را نکشته است.

مشاور ایرانی ترامپ

نسیم آنلاین/ ماکان دل‌رحیم-حقوقدان ایرانی-‌آمریکایی- است که سمت معاون مشاور حقوقی رئیس جمهور آمریکا را دارد. او  زاده شیراز است و پیشتر نیز  عضو حقوقی کمیته قضایی سنا بوده است.

مدیریت چوپ پنبه ای

برنا/مهدی چمران- رییس شورای شهر تهران- می گوید: نباید بگوییم چرا فلان مدیر دیر آمد یا نیامد سر صحنه پلاسکو. بلکه باید نظر تخصصی داشته باشیم. این که گفته‌اند پیامک آمده که زنده‌ایم دروغ پردازی رسانه‌های بیگانه است. عبدالحسین مختاباد- عضو شورای شهر- نیز می گوید: مدیریت بحران، مدیریت چوب پنبه ای است. همیشه روی آب می‌ماند و همیشه می‌گوید کار من نقص ندارد!

گاف تازه

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش العالم، در حالی که ترامپ از خبر ممنوعیت سفر اتباع چند کشور مسلمان به کویت ذوق زده شد و آن را در فیس‌بوک بازتاب داد، مقام‌های کویتی این خبر را تکذیب کردند.

هروئین ترامپ

باشگاه خبرنگاران/ پلیس بخش «هرناندو» ایالت فلوریدا از کشف محموله مواد مخدر با برند «دونالد ترامپ» خبر داد.

تکذیب خبر فوت

فارس/ در پی انتشار شایعه فوت حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی، مسؤول روابط عمومی ستاد اقامه نماز، این شایعه را تکذیب کرد.

لب شتری

ایرنا/ خبرگزاری روسی اسپوتنیک نوشت: دماغ خوکی، لب شتری و گوش الاغی از نمونه‌های روند رو به رشد جراحی های زیبایی در ایران هستند.

"نه" به ابوبکر بغدادی

العالم/ برخی از فرماندهان داعش در استان نینوای عراق با نقض بیعت خود با ابوبکر البغدادی از انجام عملیات انتحاری سر باز زدند. به گزارش سومریه نیوز، «ابو عبدالله الشامی» فرمانده سوری داعش گفته است بیعت با فردی که نشانی از او نیست باطل است.

لیدر باشگاه و جعل عنوان

شفاف/ یک منبع آگاه، ادعای لیدر یکی از باشگاه‌های پرطرفدار را مبنی بر جنگ در سوریه در قالب مدافع حرم بودن را رد کرد و گفت: او با هزینه شخصی از لبنان به سوریه رفته و با خرید یک دست لباس نظامی عکس‌هایی در سوریه گرفته است.

بیش فعال شده اند

فارس/ شاکری- رییس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران- با بیان این که اصلاح‌طلبان دچار بیش‌فعالی شده‌اند، می گوید: اصرار به استعفای شهردار، سیاسی‌کاری است.

دیدار محرمانه

ایسنا/یک روزنامه اسرائیلی فاش کرد، رئیس موساد و معاون مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی دیداری محرمانه با مشاوران رئیس جمهور آمریکا در راستای هماهنگی در سیاست‌های دو طرف داشته‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.