رشت- نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس در نامه‌ای خطاب به استاندار گیلان از وی خواست تا برای رفع معضل مشکلات آنژیوپلاستی تنها بیمارستان فوق تخصصی قلب دولتی این استان در رشت اقدام کند.

بیمارستان قلب دکتر حشمت رشت را دریابید

به گزارش قدس آنلاین، ذبیح نیک‌فر در نامه‌ای خطاب به استاندار گیلان اظهار کرد: مدتی است انجام برخی از اقدام‌های درمانی ضروری درباره بیماران قلبی بیمارستان دکتر حشمت رشت به عنوان تنها مرکز فوق تخصصی قلب دولتی گیلان محدود بوده و برخی نیز از جمله آنژیوپلاستی شدیداً محدود است.

وی در ادامه نامه خود خطاب به استاندار گیلان عنوان کرد: بیشتر بیماران از جمله اقشار محروم و مستضعف گیلان برای پیگیری معالجه اجباراً به بیمارستان‌های خصوصی مراجعه می‌کنند و متحمل پرداخت هزینه‌های سنگین میلیونی می‌شوند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در نامه خود آورده است: با توجه به اینکه بیمارستان دکتر حشمت رشت دارای چهار متخصص عضو هیأت علمی فلوشیپ اینترونشن برای انجام آنژیوپلاستی است، اما در ماه‌های اخیر به دلایل مشکوکی اقدام درمانی مذکور در این بیمارستان شدیداً محدود شده و در بسیاری از ایام اساساً انجام نمی‌شود.

وی در ادامه نامه خود خطاب به استاندار گیلان گفت: با وجود اینکه اقدام درمانی مورد نظر روزانه توسط متخصصان در بیمارستان بخش‌خصوصی به طور گسترده انجام می‌شود، بنابراین از جنابعالی به عنوان مقام عالی دولت در گیلان انتظار می‌رود برای رفع این معضل و برخورد با مسؤولانی که با اهداف خاصی در این زمینه کوتاهی کرده‌اند دستورات لازم را صادر کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.