۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
کد خبر: 501148

اینجا می توانید حاشیه های دنیای سیاست، خبرهای ویژه و بسته خبری قدس را بخوانید.

دنیای سیاست

قدس آنلاین:

توزیع چراغ خاموش

مهر/ تزریق قطره چکانی میوه‌های ممنوعه خارجی به بازار برای روزهای پایانی سال آغاز شده است. شادلو-رئیس اتحادیه باغداران استان تهران- می گوید: واردکنندگان می‌خواهند واکنش مسوولان، رسانه‌ها و بازار را بسنجند و سپس نقشه خودشان را پیاده کنند.

349 میلیون تومان حقوق و مزایا

خبرنگار/ با جمع مبالغ دریافتی به وسیله مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه در سال مالی جاری- منتهی به 30 مهرماه سال 95 -  که رقم 349 میلیون تومان را مشخص کند، می توان برآورد کرد که فرشید گل زاده کرمانی -میانگین- 29 میلیون تومان حقوق و مزایا و "سایر" دریافت می کرده که از رقم اعلامی برخی رسانه ها نیز فراتر و بیشتر است!

7+7

قدس آنلاین/ مهندس چمران در مصاحبه ای می گوید: ۷ بار شهرداری منطقه و ۷ بار نیز خود آتش نشانی اخطارهای لازم را نسبت به حادثه  در پلاسکو داده بود.

تنها 7 دقیقه

میزان/ پایگاه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی با بازتاب دادن برگزاری رزمایش مدافعان حریم ولایت نوشت: تنها 7 دقیقه زمان برای رسیدن موشک‌های ایران به تل‌آویو کافی است.

نای علیه ترامپ

خبرآنلاین/ جوزف نای- نظریه پرداز قدرت نرم و نویسنده کتاب «قدرت آینده»- در توییتی با انتقاد از ترامپ نوشت: ترامپ برای قدرت نرم آمریکا یک فاجعه است. یک هدیه برای داعش!

چک سفید امضا

شفاف/ کواکبیان- نماینده تهران در مجلس- با بیان اینکه رویکرد اصلی ما حمایت از حسن روحانی در انتخابات ۹۶ است، گفت: چک سفید امضا به روحانی نمی‌دهیم و انتظار داریم به مطالبات اصلاح‌طلبان توجه شود.

تهدید کالیفرنیا

ایرنا/ به گزارش فاکس‌نیوز، ترامپ با بیان اینکه ایالت کالیفرنیا- از بسیاری جهات- از کنترل خارج شده است، گفت: اگر مقام‌های این ایالت قصد سرپیچی از سیاست‌های مهاجرتی را داشته باشند، بودجه شان قطع می‌شود.

تیغ زنی به سبک ترامپ

مشرق/ "مجتهد" -فعال عربستانی- که در فضای مجازی و در رسانه ها علیه خاندان آل سعود افشاگری می کند، می گوید: آمریکا هرگز یک گلوله هم به سوی ایران شلیک نمی کند و سخنان تهدید آمیز و اشتلم خوانی های ترامپ، تنها با انگیزه بالا کشیدن ثروت عربستان است.

... به خیر گذاشت

دیده بان دولت/ صبح دیروز حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر  ناطق نوری- رئیس بازرسی دفتر رهبری- دچار عارضه قلبی شد و بی درنگ در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد. به گفته یکی از نزدیکان وی، با لطف خدا و یاری پزشکان، مشکل کنترل و خطر برطرف شده است.

ردصلاحیت

خبرنگار/ معین- فعال اصلا طلب- در مصاحبه ای می گوید: اجازه رد صلاحیت روحانی به شورای نگهبان داده نمی شود.

دومین قسط

العالم/ سفیر روسیه در تهران می گوید: ایران نخستین قسط ساخت دومین واحد نیروگاه اتمی بوشهر را به روسیه پرداخت کرد. برآورد می‌شود هزینه نهایی این پروژه ۱۰ میلیارد دلار باشد.

عوامل پشت پرده

اعتمادآنلاین/ امیر خجسته -رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی- گفت: بابک زنجانی آدم سرسختی است اما عوامل پشت پرده مشخص شده و برخی نیز در حال مشخص شدن است. دستگاه های نظارتی خوب ورود پیدا کرده وقوه قضاییه هم خوب جلو می رود.

زور مدیران بانکی

تسنیم/ الله‌وردی رجایی سلماسی- کارشناس بانکی- می گوید: هیات مدیره بانک‌ها با نفوذی که دارند زور کسی به آن ها نمی‌رسد و از قانون فرار می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.