رشتخوار -در پی سفر وزیر بهداشت به رشتخوار و قول راه اندازی یک ماهه بیمارستان رشتخوار مردم این شهرستان خوشحال شدند اما با گذشت دو ماه از این وعده به تازگی مدیر شبکه بهداشت رشتخوار قول بهره برداری از بیمارستان این شهرستان را به ماه های آتی موکول می کند.

تحقق وعده وزیر بهداشت در رشتخوار به سرانجام نرسید

به گزارش قدس آنلاین روز سه شنبه، رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان رشتخوار گفت: 90 درصد تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان حضرت زهرا (س) در پی سفر چند ماه پیش وزیر بهداشت به این شهرستان تامین شده و مجوز  تامین نیروی انسانی که ۸۰ نفر برای بیمارستان رشتخوار صادر شده است.

مهدی کلاتی در جمع مسئولان اجرایی رشتخوار در تالار قصر شیرین این شهرستان  اظهار داشت: نیرو های بومی در اولویت بوده و تا پایان سال جاری  استخدام این نیرو ها انجام خواهد شد.
به گفته وی شهرستان رشتخوار با جمعیتی بالغ بر شصت  و پنج هزار نفر که ۸۵ درصد آن در مناطق روستایی سکنی دارند به لحاظ بهداشتی و درمانی نیاز به نگاه ویژه و خاص، دارند.

 کلاتی گفت  تمام تلاشهای دانشگاه و حوزه وزارت بهداشت  برای راه اندازی  بیمارستانهای رشتخوار، خلیل آباد، کاشمر، فریمان و توسعه ای درگز و ۶۱۰ تختخواب امام رضا(ع) و بیمارستان اکبر تا پایان سال جاری است.

وی گفت: در حال حاضر در شهرستان رشتخوار ۳۸ خانه بهداشت و هفت مرکز بهداشت و درمانی روستایی و شهری وجود دارد .

 شایان ذکر است :بیمارستان ۳۲ تختخوابی رشتخوار در زمینی به مساحت دو هکتار و با زیر بنای ۱۵۰۰ متر در دولت گذشته افتتاح شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.