ایلام- فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: یگان انتظامی تعزیرات حکومتی با همکاری پلیس در ایلام راه‌اندازی شد.

یگان انتظامی تعزیرات حکومتی راه‌اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار نور علی یاری ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: به همین مناسبت یگان انتظامی دستگاه تعزیرات حکومتی استان  دیروز عصر در با حضور مسؤولان ذیربط راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه به عنوان ضابط تعزیرات حکومتی و دستگاه قضایی در راستای وظایف تعریف شده خود اقدام خواهیم کرد، افزود: با پشتوانه ریاست تعزیرات حکومتی در راستای مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز، با کسانی که بخواهند به اقتصاد کشور ضربه بزنند برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال جاری اقدامات موثری با همکاری سازمان‌های ذیربط در بخش‌های مختلف انجام شده است، بیان داشت: مسؤولان باید با انجام امورات فرهنگی و آموزشی و اطلاع‌رسانی از مضرات اقتصادی قاچاق در جامعه مردم را آگاه کنند.

سردار یاری به ضرورت تلاش مسؤولان در این راستا تآکید کرد و خاطر نشان ساخت: مسؤولان زدودن فرهنگ غلط مبنی بر برتری کالای خارجی را در اولویت کار خود قرار دهند.

وی یادآور شد: این یگان به صورت متمرکز وظایف قانونی خود را در راستای اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری، در بحث اقدام و عمل است با تلاش مضاعف انجام می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.