بیرجند-رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با بیان اینکه توجه لازم به معلمان مشاهده نمی‌شود گفت: می‌طلبد معلمان از لحاظ پشتیبابی علمی و معنوی مورد توجه قرار گیرند.

معلمان از لحاظ پشتیبابی علمی و معنوی مورد توجه قرار گیرند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، شعبانعلی رمضانیان صبح پنج شنبه دردیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در این حوزه یک سری نقایصی مشاهده می‌شود که باید این مسائل ذهنی برطرف و گره آن باز شود چراکه معلمان نقش اصلی را در کلاس درس ایفا می‌کنند و این نقایص و مشکلات با سخنرانی وجلسات عمومی رفع نمی‌شود.

وی افزود: باید یک مکانیزم و ساز و کار به وجود آوریم و با معلمان ارتباط صمیمی و نشست‌هایی ایجاد کنیم زیرا معلمان مجموعه ارزشی در سطح کشور هستند و باید یک کانال ارتباطی برای پاسخگویی به سئوالاتی که ذهن آنها را مشغول کرده ایجاد شود تا در این کانال به یک سری از مباحث معیشتی، اعتقادی و بصیرتی پرداخته شود.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند به آموزش و پرورش کمک شود اما این تاکید را ما تاکنون عملیاتی و اجرایی نکرده‌ایم تا بتوانیم با معلم ارتباط داشته باشیم.

رمضانیان بیان کرد: فضای مجازی بستر ارتباطی است که باید در این راستا استفاده کنیم اما مشاهده می‌کنیم دیگران از آن استفاده و بهره‌برداری می‌کنند.

وی افزود: نظام در این مرحله نیاز دارد به آموزش و پرورش نگاه ویژه‌ای داشته باشد و به آموزش و پرورش به صورت محوری پرداخته شود.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور تصریح کرد: استان خراسان جنوبی یک استان فرهنگی، متدین و انقلابگری است که این ویژگی به خوبی در قشر فرهنگی آن مشاهد می‌شود.

وی افزود: در استان خراسان جنوبی در حوزه آموزش و پرورش و معلمان مسائل کمتر است اما احساس می‌شود و اگر در استان برای 15هزار معلم و فرهنگی کار و عنایت ویژه صورت گیرد نیز 150 هزار دانش آموز را  در سطح استان پوشش می‌دهد.

رمضانیان با اشاره به اینکه دشمن برای آموزش و پرورش نقشه دارد بیان کرد:باید به اعتماد و توانایی‌ها درسطح استان و کشور به کمک این حوزه بیاییم و در حوزه جنگ نرم دشمن مقاومت مستحکمی از خود نشان دهیم.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: امروزه توجه لازم به معلمان مشاهده نمی‌شود و باید به آن پرداخت و سرمایه‌گذاری در این حوزه انجام شود تا نسل آینده نیز به درستی پرورش داده شود و در این راستا می‌طلبد معلمان از لحاظ پشتیبابی علمی و معنوی مورد توجه قرار بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.