رشتخوار-رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی شهرستان رشتخوار گفت:نمایشگاه‌های دانش‌آموزی «مدرسه انقلاب» در مدارس متوسطه دوم سطح شهرستان رشتخوار برگزار شد.

نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در مدارس رشتخوار بر پا شد

به گزارش قدس آنلاین رو شنبه،حسین صدقی در مراسم افتتاح  این نمایشگاه ها در دبیرستان مدرس رشتخوار گفت: ارتقای سطح انگیزه و تعلق نوجوانان نسبت به جبهه حق در تقابل با جبهه باطل، آشنایی با شخصیت امام و رهبری، تقویت روحیه انقلابی و انگیزه دانش‌آموزان نسبت به پیگیری آرمان‌های جهانی و تمدنی، تقویت بخشی دانش‌آموزان نسبت به هویت اسلامی و تقویت ایمان به مبانی اسلام و انقلاب از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها است.

رییس  اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان رشتخوار تصریح کرد: سه راهبرد اصلی فرهنگی در برگزاری این نمایشگاه‌ها وجود دارد که انگیزه‌بخشی و حساسیت‌آفرینی، بصیرت‌آفرینی و معرفت‌بخشی، رفتارسازی و تجربه‌آفرینی از این موضوعات به شمار می‌آید.

وی در ادامه برانگیختن خلاقیت دانش‌آموزان در عرصه‌های علمی و فرهنگی، اجتماعی و هنری، هم‌افزایی و همکاری صمیمی بین تشکل‌های دانش‌آموزی را از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب خواند.

صدقی  گفت: در بخش ویژه نمایشگاهی به فرمایشات رهبری در دیدار اعضای انجمن اسلامی پرداخته شده است که این نمایشگاه در سه هزار مدرسه کشور و سه مدرسه  برپا شده است.

رشتخوار دارای ۱۳ هزار دانش آموز است که بیش از ۶ هزار دانش آموز متوسط دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.