نیشابور-با توجه به مشکلات و کمبودهای بسیار در حوزه ورزش نیشابور یکی از اولویت‌های کاری بنده در سال جدید راه‌اندازی مجمع خیرین ورزش یار است.

ورزش نیشابور را با ۱۶۰میلیون تومان بدهی تحویل گرفتم

به گزارش قدس آنلاین، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نیشابور اظهارکرد: ورزش نیشابور با مشکلات عدیده‌ای مواجه است، من ورزش نیشابور را با یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون رالد بدهی تحویل گرفتم.
رضا ترشیزیان گفت: هم‌اکنون ۹ هزار نفر در شهرستان نیشابور در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد:در حال حاضر شهرستان نیشابور دارای ۱۰۰ باشگاه خصوصی در قالب ۳۹ هیأت ورزشی فعالیت می‌کنند؛ که با توجه به نسبت سرانه جمعیتی این تعداد قابل ‌قبول نیست و باید آن را تقویت کرد.
ترشیزیان یادآورشد: با توجه به مشکلات و کمبودهای بسیار در حوزه ورزش نیشابور یکی از اولویت‌های کاری بنده در سال جدید راه‌اندازی مجمع خیرین ورزش یار است.

وی به بدهی‌های گذشته اداره ورزش و جوانان اشاره کرد و افزود: میزان بدهی‌های قبلی اداره ورزش و جوانان یک‌میلیارد ۶۰۰ میلیون راله است که بیشر آن مربوط به بدهی قبوض آب، تلفن، گاز و برق است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نیشابور تصریح کرد: هنوز درگیر بدهی‌های سال‌های گذشته این اداره هستم ولی الحمدلله در همین مدت کوتاه توانسته‌ایم با کمک هیأت‌های ورزشی توفیقات زیادی در ورزش حرفه‌ای و قهرمانی دست پیدا کنیم.

گفتنی است هفته گذشته در همایش تجلیل قهرمان و نام آوران ورزش رزمی شهرستان نیشابور جام شهدای مدافع حرم و سردار شهید محسن قاجاریان در سالن انقلاب نیشابور در هوای منفی ۶ درجه برگزاری شد که متأسفانه انشعاب گاز این مجموعه ورزشی به علت بدهی ۲۰۰ میلیون ریالی به شرکت گاز قطع بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.