یزد- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا به دست آمده و شهید محمد منتظر قائم که شهید مبارزه با نفوذ در کشور می باشد که در سال جاری به عنوان شهید شاخص سال شناخته شده و دفاع از اصل ولایت فقیه و مبارزه با نفوذ مهمترین ویژگی این شهید است.

دفاع از اصل ولایت فقیه مهمترین ویژگی شهید محمد منتظر قائم بود

به گزارش قدس آنلاین، سردار اکبر فتوحی صبح سه شنبه در آیین اختتامیه کنگره ملی سردار شهید محمد منتظرقائم در یزد با اشاره به ویژگی‌های این شهید اظهار داشت: این سردار بزرگ اسلام از شهدای شاخص مبارزه با نفوذ است ایستادگی برابر نفوذ دشمن، ایمان به خدا، عشق به ولایت و اطاعت ازامام خمینی (ره)  مهمترین ویژگی منتظر قائم بود.

وی افزود: سپاه پاسداران هر سال دو شهید را به عنوان شهید شاخص سال معرفی می‌کند، و شهید منتظر قائم در مبارزه با نفوذ دشمن در صحرای طبس به شهادت رسید  واین شهید همواره به دنبال متعالی شدن خود و افراد تحت فرمان خود بود.

فتوحی تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران از ارزش و جایگاه بسیار والایی برخوردار می باشد و حرکت در راستای حمایت از اصل انقلاب اسلامی و ولایت فقیه از مهمترین ویژگی‌هایی است که در وجود شهدای انقلاب به ویژه سردار شهید محمد منتظر قائم وجود داشت.

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: اصول انقلاب اسلامی تغییرناپذیر است و شهادت شهید منتظر قائم عوامل نفوذ را به زباله‌دان تاریخ فرستاد و عوامل نفوذی امروز بدانند که به هیچ وجه نمی‌توانند عوامل و اصول انقلاب را از جوانان ایرانی بگیرند.

وی خاطرنشان ساخت: امروز به برکت خون شهدا، ایران اسلامی توانسته در صنایع دفاعی، هسته‌ای، خودرویی و هواپیمایی همچنین در علوم بهداشت و درمان و سایر صنایع پیشرفته دنیا به صورت غیر منتظره و فراتر از اراده قدرت‌ها پیشروی کند.

فتوحی با تأکید براینکه مردم ایران ولایت‌مدارهستند و اطاعت از رهبری سرلوحه کار آنها است، تصریح کرد: شهید منتظر قائم دشمنان ساواکی بی‌رحمی داشت که مانند یزید که حتی از سر بریده حضرت سیدالشهداء نیز نگذشت، شهید منتظر قائم را نیز برای بلند خواندن نماز مورد شکنجه قرار می‌دادند.

سردار فتوحی افزود: راه این شهید والامقام و دیگر شهدای انقلاب اسلامی ادامه دارد و برگزاری این یادواره‌ها نشانه ارزش و جایگاه این والای این شهدا در میان مردم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.