اهواز- معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: با توجه به مشکلاتی که مردم خوزستان طی چند روز گذشته متحمل شدند رئیس جمهور برای بررسی دقیق اوضاع و همچنین دلجوئی از مردم به خوزستان سفر می کند

رئیس جهمور فردا به اهواز می رود

به گزارش قدس آنلاین، علی حسین حسین زاده صبح چهارشنبه از سفر رئیس جمهوری به خوزستان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به بروز پدیده ریزگردها و مشکلاتی که مردم استان طی یکی دو هفته گذشته متحمل شدند، رئیس جمهور برای دلجوئی از مردم خوزستان به این استان سفر می کند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور در این سفر یک روزه از کانون های ریزگرد در خوزستان بازدید می کند، ادامه داد: شرکت در نشست تخصصی بررسی این ریزگردها از دیگر اهداف سفر رئیس جمهور است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: رئیس جمهور همچنین آخرین مصوبات اجرایی دولت در این زمینه را بررسی می کند و برای حل کانون های داخلی ریزگردها دستورات لازم را صادر خواهد کرد.

وی با اشاره به اعتباراتی که طی چند روز گذشته برای مقابله با ریزگردها اختصاص داده شد، گفت: در اولین اقدام ۳۰۰ میلیارد ریال برای اجرای یک برنامه کوتاه مدت برای مهار ریزگردها تصویب شد.

گفتنی است رهبر معظم انقلاب در روزهای گذشته در حاشیه درس خارج فقه خود نسبت به وضعیت بحرانی خوزستان ابراز نگرانی کردند و به مسئولان نظام دستور اتخاذ تدابیر لازم را دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.