خرم آباد- عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: وظیفه شوراها نظارت بر عملکرد شهردار است و تغییر و تحول در سطح مدیران مناطق و معاونت های شهرداری با اعمال فشار بر شهردار نیست.

وظیفه شورا اعمال فشار بر شهردار برای تغییر مدیران نیست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رضا بیرانوند عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد در گفتگو با قدس آنلاین، به شایعات در فضای مجازی اشاره کرد و اظهار داشت: این روزها شایعات زیادی در فضای مجازی وجود دارد که اگر انسان بخواهد به آنها تکیه کند هیچ جایی برای خوش بینی باقی نمی ماند، وظیفه یک شهروند آگاه این است که پس از شنیدن اینگونه شایعات صحت و سقم آنها را از منابع موثق جستجو کند نه با پیش داوری شهرداری و شورای شهر را محکوم نماید چرا هر اتهامی باید مستند به مدارک و اسناد موثق باشد.

وی گفت: در راستای حل معضل سد معبر اقدامات خوبی از طرف شهرداری انجام شده است از جمله راه اندازی هفته بازارها در برخی مکانها در جاهای کم‌ترافیک ، ولی در نهایت شهر ما با مشکل بیگانگی و ازدحام نیروی کار غیر فعال مواجه است که در خلا کارخانه های بزرگ و واحدهای صنعتی ناگزیر به روی آوردم به مشاغل کاذب میباشند. تا زمانی که این مشکل حل نشود هرگونه نسخه ای برای حل این پدیده ناکارامد است.

بیرانوند به کمبود بودجه در شهرداری اشاره کرد و افزود: حدود ۳۰ درصد از پروژه های مربوط به تقاطع های غیرهمسطح را استاندار لرستان تقبل کرده است و باقی مبلغ قراردادها از محل کاهش هزینه های شهرداری و تهاتر املاک مازاد شهرداری تامین خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.