خرم آباد- جانشین فرماندهی انتظامی لرستان از کشف ۱۸ تن برنج خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان های پلدختر و بروجرد خبر داد .

محموله برنج قاچاق در لرستان کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ احمدی تبار اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی پلدختر حین گشت زنی در سه راهی بابازید ، به یک دستگاه خودرو کامیون باری که از سمت خوزستان به طرف خرم آباد در حرکت بود مشکوک شده و بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی آن را متوقف کردند.

وی خاطر نشان کرد: در بازرسی انجام شده از خودرو ۱۴ تن برنج خارجی قاچاق فاقد مجوز قانونی و گمرکی کشف و یک نفر نیز دستگیر شد.

جانشین انتظامی لرستان تصریح کرد: ماموران آگاهی شهرستان بروجرد نیز در بازرسی از دپو و انبار یک متخلف که در امر تهیه و توزیع برنج خارجی قاچاق فعالیت داشت ، چهار تن برنج خارجی قاچاق کشف کردند.

وی با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را ، یک میلیارد ریال اعلام کردند، گفت : متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی ، به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.

جانشین انتظامی لرستان در پایان با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستورکار پلیس قرار دارد ، ازشهروندان خواست ؛ درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.