۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
کد خبر: 509329

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: از نتیجه ناراحتم اما از کیفیت بازی نه، موقعیت‌های زیادی داشتیم. حامد لک بهترین بازیکن حریف بود.

قلعه نویی این بار در مورد توقف تیمش چه گفت؟

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه‌نویی بعد از تساوی بدون تراکتورسازی و سایپا در نشست خبری، گفت: هواداران امروز از تیم حمایت کردند و به خوبی از ما حمایت کردند. از نتیجه ناراحتم اما از کیفیت بازی نه. موقعیت‌های زیادی داشتیم. حامد لک بهترین بازیکن حریف بود. ترس این را داشتم که این همه فرصت را از دست می‌دهیم یک گل بخوریم اما توپی روی دروازه محمدرضا اخباری نیامد. فوتبال خیلی زیبایی بازی کردیم اما حیف که از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم.

وی در مورد عملکرد نه چندان خوب کرار جاسم افزود: او تا زمانیکه توان داشت یکی از روزهای خوب خود را پشت سر می‌گذاشت. حضور محمد نوری هم به ما کمک می‌کرد. سایپا تیم خیلی بزرگی است اما آنها در نیمه دوم یک توپ هم به سمت دروازه‌ ما نیاوردند. صحبتم در مورد وقت‌های تلف شده بازی است. تمام قشنگی فوتبال به گل زدن است. در بازی قبل گفتم حق ما باخت بود اما این بازی شرایط فرق می‌کرد. فکر می‌کنم داور وقت اضافه کمی گرفت. در یکی دو صحنه باید فیلم را بازبینی کنیم. در مجموع فوتبال خوبی بازی کردیم. هر دفعه بازیکنان سایپا روی زمین افتادند نفرات ما توپ را بیرون زدند. 2 امتیاز از دست دادیم اما در این بخش برنده بازی بودیم. این حرکت بازیکنانمان قشنگتر از دو امتیازی بود که از دست دادیم. بازیکنان سایپا می‌افتادند سکته تاکتیکی می‌دادند. نکته جالب اینجا بود که بلافاصله بعد از بازگشت خیلی سر حال بودند. بازیکنان تراکتورسازی نشان دادند چقدر اخلاق مدار هستند و دائم به بازی جوانمردانه عمل می‌کردند.

قلعه‌نویی یادآور شد: فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم و به خاطر دو امتیازی که از دست دادیم ناراحت هستم اما وقتی دو امتیاز از دست دادیم دیگر چه ارزیابی می‌توان انجام داد فقط به خاطر عملکرد خوب بازیکنان تیم‌مان خوشحالم.


وی در مورد اینکه چرا از بازیکنان جوان در تیمش استفاده نمی‌کند، گفت:‌ از جوان باید پله به پله استفاده کرد. ۱۰ – ۱۲ بازیکن با کیفیت داریم و در کنار آن از بازیکنان جوان هم استفاده می‌کنیم مطمئن هستم که این جوانان از دو سال بعد تراکتورسازی را بیمه می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که جناج چپ تراکتورسازی عملکرد خوبی نداشت، عنوان کرد: یکبار دیگر بازی را نگاه کنید جناح چپ ما روز خوبی داشت. بیشترین خطر را از آنجا ایجاد کردیم. اگر برعکس می‌گفتید این مسئله را قبول می‌کردم. محمد ابراهیمی و سعید آقایی روز خوبی داشتند. از دقیقه 60 به بعد موقعیت‌های ما از سمت چپ بود. چندین صحنه خوب دیگر هم از جناح چپ ایجاد کردیم اما سمت راست ما مثل همیشه نبود.


سرمربی تراکتورسازی در مورد عملکرد ادینیو، عنوان کرد: او همیشه زحمت می‌کشد این بازیکن هر وقت مهاجم هدف بوده به ما کمک کرده است. ادینیو از بازیکنی که مدنظر همه است فاصله دارد اما او همیشه موثر است. واقعا بازیکن اخلاق مداری است.


قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که در لیگ وقفه‌ای به خاطر باشگاه‌ها به وجود آمد و چرا لیگ تعطیل شده است، اظهار داشت:‌ اجازه بدهید به این مسئله ورود نکنم ما همین الان هم زیر ذره‌بین هستیم. مردم همه چیز را می‌بینند و انشاءالله اینطور نبوده است. ما خودمان کارمان را می‌کنیم. چقدر در مورد داوری صحبت شده است. یکی از تیم‌هایی بودیم که بیشترین ضرر را از داوری دیدیم. البته این مسئله سهوی بوده است. شاید من اشتباه می‌کنم اما در نیمه اول و نیمه دوم یک صحنه پنالتی رخ داده است. هر بار یک طرف قضیه قلعه‌نویی بوده هیچ کمکی به ما نکردند. با بوریرام بازی داشتیم درخواست تعویق یک هفته‌ای بازی با ذوب آهن را کردیم اما این اتفاق نیفتاد. در اسفند دو بازی داریم در این شرایط نگه داشتن تیم سخت است. برای تیم‌های بالای جدولی و پائین جدولی این شرایط سخت است. مربی هستم که بازیکنان ایراد زیادی می‌گیرم اما امروز از بازیکنان تشکر کردم و خدا قوت گفتم.


وی در مورد اینکه چرا هر وقت هواداران به ورزشگاه می‌آیند تراکتورسازی نتیجه نمی‌گیرد، عنوان کرد: تیم خوب بازی کرد. به طور مثال از بازی تیم در مقابل صنعت نفت راضی نبودم اما امروز روز خوبی را پشت سر گذاشتیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.