تبریز - رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شورای شهر تبریز گفت: تبریز ۲۰۱۸ فرصتی برای ایران، آذربایجان و تبریز است و وظیفه‌داریم داشته‌های این کلانشهر را به بهترین شکل معرفی کنیم.

تبریز ۲۰۱۸ فرصتی برای تمام ایران و آذربایجان است

به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل چمنی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رخداد «تبریز ۲۰۱۸» فرصتی برای تمام ایران و آذربایجان است، اظهار داشت: انتخاب تبریز به‌عنوان پایتخت گردشگری کشورهای جهان اسلام، رویدادی بزرگ و فرصت و جهشی برای تبریز، آذربایجان و تمام ایران است و شهرداری تبریز می‌تواند اقدامات مثمر ثمری در حوزه‌های فرهنگی و تاریخی در شهر انجام داد.

وی ادامه داد: برای تحقق اهداف این رویداد بزرگ بایستی بودجه متناسبی با ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی شهر تبریز اختصاص دهیم، چراکه دارای بازار بزرگ تبریز به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار سرپوشیده جهان و دیگر آثار تاریخی و فرهنگی بی‌نظیری در شهرمان هستیم.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شورای شهر تبریز، با اشاره به اینکه وظیفه‌داریم داشته‌های تبریز را به نحو احسن معرفی کنیم، تصریح کرد: خوشبختانه در چندین سال اخیر، تبریز عنوان پایتخت فرش دستباف جهان را نیز یدک می‌کشد و خود این مسئله، افتخاری برای شهر تبریز است و باید بیش‌ازپیش آن را در راستای «تبریز ۲۰۱۸» تقویت کرد.

چمنی خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز به‌نوبه خود بایستی توجه کافی به ظرفیت بزرگ «تبریز ۲۰۱۸» داشته باشد و سمت‌وسوی بودجه ۹۶ شهرداری در این راستا تعریف شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.