ایلام- فرماندار ایلام با بیان ضرورت ساماندهی دستفروشان سطح شهر و گفت: چهار نقطه در سطح شهر ایلام برای استقرار دستفروشان در نظر گرفته شده است .

طرح جامع ساماندهی دست فروشان موجب تسهیل در خرید مردم می شود

به گزارش قدس آنلاین، معروف بسطامی در نشست ستاد ساماندهی دستفروشان، اظهار کرد: دستفروشی در برخی از مناطق شهر ایلام چهره خوبی ندارد و لازم است به طور جدی این افراد ساماندهی شوند .

وی با بیان اینکه بر اساس بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها هر گونه سد معبر در سطح شهر ممنوع است، افزود: بر همین اساس شهرداری پس از اطلاع‌رسانی و نصب بنر و تبلیغات محیطی در سطح شهر، نسبت به جمع‌آوری دستفروشان اقدام می‌کند .

فرماندار ایلام با اشاره به اینکه پدیده سد معبر در شهر نقش بسزایی در مسائل فرهنگی و نازیبا کردن چهره شهر دارد، اضافه کرد: مسئولان با برنامه‌ریزی دقیق و قوانین محکم باید دستفروشان را به جایگاه‌های ویژه‌ای که برای آنان در نظر می‌گیرند، هدایت کنند .

بسطامی به در نظر گرفتن چهار نقطه از سطح شهر برای استقرار و ساماندهی دستفروشان اشاره و عنوان کرد: مناطقی در محله‌های هانیوان، بلوار مصلی، بلوار فارابی و حدفاصل میدان مخابرات تا چها راه پیام‌نور برای ساماندهی دستفروشان در نظر گرفته شده است .

به گفته وی، اجرای طرح جامع ساماندهی دست فروشان موجب تسهیل در خرید مردم در ایام پایانی سال نیز خواهد شد .

فرماندار ایلام از برنامه‌ریزی برای حل مشکل سد معبر و ساماندهی وانت بارهای میوه فروش در شهر ایلام خبر داد و گفت: تجمع و فعالیت وانت بارهای میوه و تره بار فروش در حاشیه خیابان و بلوارها که از دیر باز بدلیل فقدان بازار روز به یک عادت کسب و کار برای این افراد تبدیل شده، علاوه بر بد منظر کردن ورودی و معابر شهری باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.