ستاره سابق رئال‌ مادرید قبل از دیدار حساس بارسلونا برابر پاری ‌سن‌ ژرمن اظهار نظر تمسخر آمیزی را بر زبان آورد.

تمسخر دیدار بارسلونا و پاریسن ژرمن از سوی ستاره پیشین مادرید

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از رادیو اوندا، خسه رودریگس سابقه بازی کردن در رئال‌ مادرید و گل زدن به بارسلونا را دارد. او تابستان گذشته با پاری ‌سن‌ ژرمن به توافق نهایی رسید و بعد از 9 سال رئال را ترک کرد.

خسه اما روزهای کابوس واری را در پاری ‌سن‌ ژرمن پشت سر گذاشت و تنها در چند دیدار به میدان رفت. او به صورت قرضی به لاس پالماس فروخته شد و در حال‌ حاضر در این تیم بازی می‌کند.

مهاجم سابق رئال‌ مادرید اظهار نظر جالبی درباره دیدار حساس بارسلونا برابر پاری ‌سن‌ ژرمن داشت و گفت‌: بر این باور هستم که بارسلونا هیچ شانسی برای صعود به دور بعد را ندارد. دوست دارم که پاری ‌سن‌ ژرمن به دور بعد راه پیدا کند.

او ادامه‌ داد: بارسلونا ماموریتی بسیار سختی را پیش رو دارد. این تیم در دیدار رفت با چهار گل تن به شکست داده و اصلا نمی تواند این نتیجه‌ را جبران کند و به بازی بر گردد. اگر تیمی باشد که بتواند چهار گل عقب افتاده را جبران کند آن تیم رئال‌ مادرید است نه بارسلونا. رئال می‌تواند  چنین شکست سنگینی را جبران کند نه بارسلونا.

بدون شک این اظهار نظر تمسخر آمیز خسه باعث خشم هواداران بارسلونا از او خواهد شد. این بازیکن جوان با این  اظهار  نظر عشق و علاقه خود به رئال‌ مادرید را نشان داد و امیدوار است که بار دیگر پیراهن این تیم را بر تن کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.