فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اجرای طرح ضربتی شناسایی فروشندگان مواد محترقه خبر داد.

اجرای طرح تشدید برخورد با فروشندگان مواد محترقه

 به گزارش «قدس آنلاین»،  سردار منوچهر امان اللهی، اظهار کرد: عوامل پلیس امنیت عمومی شهرستان کنگاور پس از دریافت گزارشات مردمی مبنی بر دپوی موادمحترقه خطرناک در انبار یک منزل مسکونی، با توجه به اهمیت موضوع جهت بررسی وارد عمل شدند.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و رصد منزل موردنظر، صحت خبر تأیید و با حکم مقام قضائی محل دپوی موادمحترقه مورد بازرسی قرار گرفت و در جریان آن پدر ۵۵ ساله به همراه پسر ۲۵ ساله اش دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به کشف ۱۳۰ هزار و ۵۰۰ عدد موادمحترقه از انبار این منزل مسکونی، گفت: با هدف پیشگیری از وقوع حوادث دلخراش چهارشنبه پایانی سال، طرح های تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد محترقه با محوریت برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد آتش زا در حال اجرا است.

سردار امان اللهی یادآور شد: آمار کشفیات موادمحترقه طی یک ماه گذشته رشد بسیار چشمگیری نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است و این مسئله بیانگر افزایش تقاضا برای خرید مواد آتش زا است، لذا شهروندان باید بیش از سال های گذشته مراقب فرزندان خود باشند تا شاهد وقوع اتفاقات ناگوار در شب چهارشنبه سوری نباشیم.

منبع: خبرگزاری میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.